coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو پلاس اولین گوشی Redmi Note با دوربین تله‌فوتو خواهد بود

ردمی با انتشار پوسترهای رسمی، جزئیاتی از مشخصات دوربین ردمی نوت 14 پرو پلاس را فاش کرد. روز گذشته هم پوسترهایی منتشر شده بود که مشخصات تراشه و باتری را تایید می‌کرد.

قبل از اینکه به مشخصات پوسترهای جدید بپردازیم، بد نیست اشاره کنیم که دیروز بعد از انتشار پوسترها، تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس هم منتشر شد که از عملکرد تحسین‌برانگیز این اسمارت‌فون خبر می‌داد. و حالا که تنها یک روز تا زمان معرفی رسمی باقی مانده، اطلاعاتی از دوربین و نمایشگر ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر شده است. به گزارش gizmochina، این اولین گوشی از سری ردمی نوت است که به دوربین تله فوتو مجهز می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر و دوربین ردمی نوت 14 پرو پلاس

یکی از پوسترها تایید می‌کند که ردمی نوت 14 پرو پلاس به دوربین 50 مگاپیکسل OmniVision Light Fusion 800 مجهز می‌شود که همان سنسور دوربین OmniVision OV50H است. این سنسور به غیر از قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، از داینامیک رنج داخلی 13.2 EV نیز برخوردار شده و دیافراگم آن f/1.6 است.

 

همچنین، پوستر دیگر تایید می‌کند که در تنظیمات دوربین ردمی نوت 14 پرو پلاس از دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسل با فاصله کانونی 60 میلی‌متر استفاده شده که از زوم اپتیکال 2.5x پشتیبانی می‌کند و دیافراگم آن f/2.0 است. جزئیات مربوط به دوربین اولترا واید که احتمالا بخشی از تنظیمات دوربین این گوشی است، هنوز تایید نشده.

یکی دیگر از پوسترها به مشخصات نمایشگر ردمی نوت 14 پرو پلاس اشاره می‌کند. این گوشی از نمایشگر 1.5K OLED با طراحی لبه‌های خمیده بهره می‌برد که با گوریلا گلس 2 محافظت می‌شود. نوت 14 پرو پلاس همچنین از گواهی IP69 برخوردار شده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب دارد. اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که یک پنل 6.67 اینچ برای آن در نظر گرفته شده که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس باید به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 3، باتری 6200 میلی‌آمپر ساعت و توان شارژ 90 وات اشاره کرد. انتظار می‌رود که نوع رم و حافظه این دستگاه به‌ترتیب LPDDR5 و UFS 3.1 باشد و در کانفیگ‌های 12/256، 12/512 و 16/512 در بازار عرضه شود.

گوشی جدید ردمی نوت، رابط HyperOS را مبتنی بر اندروید 14 اجرا می‌کند. نکته دیگری که می‌دانیم، رنگبندی ردمی نوت 14 پرو پلاس است که شامل رنگ‌های سبز، سفید و مشکی می‌شود.

تاریخ رونمایی سری ردمی نوت 14، فردا 5 مهر خواهد بود. اما نظر شما درباره مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی‌های سری ردمی نوت را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر