coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آخرین وضعیت طرح تعطیلی آخر هفته‌ها ؛ شنبه ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه ها؟

شاید برای شما هم مهم باشد که طرح تعطیلی آخر هفته‌ها شامل پنجشنبه و جمعه می‌شود یا جمعه و شنبه تعطیل خواهد شد. توجه شما را به خبری که امروز منتشر شده جلب می‌کنیم.

از سال گذشته تاکنون موضوع طرح تعطیلی آخر هفته‌ها در مجلس مطرح شده و نمایندگان اکثراً به تعطیلی شنبه‌ها رأی داده‌اند. می‌دانیم که اگر شنبه‌ها تعطیل شود، علی‌رغم افزایش تعطیلی، یک روز مشترک تعطیلی با کشورهای پیشرفته جهان از این جهت خواهیم داشت و این می‌تواند در طول هفته منجربه به انجام هرچه بهتر مراودات اقتصادی و درنتیجه رشد اقتصادی کشور شود.

راهنمای خرید تکراتو

از طرفی اگر پنجشنبه‌ها تعطیل رسمی اعلام شود، یک روز از روزهای مراودات کاهش یافته و ایران از این حیث دچار لطمه اقتصادی شدیدی خواهد شد. پس تا اینجای کار متوجه شده‌ایم که اگر قرار باشد یک روز تعطیلی هفته اضافه شود، بهتراست آن روز شنبه باشد. اما ظاهراً دلایلی جدی سد راه تعطیلی شنبه ها قرار گرفته و بعید است این روز تعطیل شود.

به نقل از ایسنا؛ آخرین وضعیت تعطیلی آخر هفته‌ها را از زبان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به سمع و نظرتان می‌رسانیم.

طرح تعطیلی آخر هفته‌ها به کجا رسید؟

علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در این خصوص گفت: «این طرح هنوز هم در کمیسیون اجتماعی در جریان و در حال چکش‌کاری است. تلاش می‌کنیم تا انتقادات و نظرات را در بررسی‌ها اعمال کنیم.»

طرح تعطیلی آخر هفته‌ها به کجا رسید؟

وی افزود:

«احتمالاً تا 2 هفته آینده این طرح به صحن علنی بیاید. از سوی دیگر هنوز هم پنجشنبه و جمعه به عنوان روزهای تعطیل هفته در نظر گرفته شده است و چند دستگاه‌ و سازمان را استثنا خواهیم کرد. همچنین دولت نیز به تشخیص خود می‌تواند دستگاهی را استثنا کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از تعطیلی آخر هفته‌ها چیست؟ شم بگویید، بهتراست پنجشنبه‌ها تعطیل شود یا شنبه‌ها؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر