coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

وب‌سایت آمریکایی سامسونگ قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10 را لو داد؛ این در حالی است که تبلت‌ها هنوز رسما معرفی نشده‌اند و در اثر یک اشتباه، قیمت رسمی آنها فاش شده است.

به گزارش androidheadlines، تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 فردا پنجم مهر ماه معرفی می‌شوند. پیش از این، رنگ‌بندی و مشخصات گلکسی تب اس 10 پلاس و اس 10 اولترا همراه با عکس‌هایی از آنها منتشر شده بود. بنابراین، تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌‌های این تبلت‌ها را می‌دانیم. با توجه به اینکه زمان زیادی تا رونمایی رسمی باقی نمانده، گزارش‌‌های بیشتری پیرامون تبلت‌های سری Galaxy Tab S10 منتشر می‌شود و حالا به‌لطف سوتی سایت آمریکایی سامسونگ، از قیمت این تبلت‌‌ها هم خبر داریم.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت تبلت های سری گلکسی تب اس 10

خبر خوب درباره افشای قیمت تبلت‌های جدید سامسونگ این است که افزایشی نسبت به مدل‌های سال قبل نداشته. اما تغییر مهمی که باید به آن اشاره کنیم، اضافه شدن نسخه‌ی 1 ترابایتی به مدل‌ اولترا است. سامسونگ امسال گلکسی تب اس 10 اولترا را در یک نسخه رده‌بالاتر با حافظه 1 ترابایت به بازار عرضه می‌کند.

قیمت کلکسی تب اس 10 پلاس

قیمت کلکسی تب اس 10 پلاس با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت، 999.99 دلار است. نسخه‌ رده‌بالاتر این تبلت با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت نیز با قیمت 1119.99 دلار به فروش می‌رسد.

قیمت گلکسی تب اس 10 اولترا با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت نیز 1199.99 دلار است و برای نسخه رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی آن، قیمت 1319.99 دلار در نظر گرفته شده. مدل رده‌بالاتر با رم 16 و حافظه 1 ترابایت نیز با قیمت 1619.99 دلار به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به بازار آمریکا هستند و ممکن است قیمت‌ها در سایر بازارها کمی اختلاف داشته باشند.

قیمت گلکسی تب اس 10 اولترا

گفته می‌شود تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 از چهارم اکتبر (13 مهر) عرضه می‌شوند. نظر شما درباره قیمت‌گذاری تبلت‌های سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال از تبلت‌های این کمپانی استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر