coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سری ویوو ایکس 200 یک عضو جمع‌وجور Mini خواهد داشت + مشخصات دوربین

تاکنون چندین گزارش منتشر شده که از وجود یک مدل Mini در سری ویوو ایکس 200 خبر می‌دهند. و حالا، جیا جینگ‌دانگ، معاون ویوو و مدیر کل استراتژی برند و محصول این کمپانی، رسما نام Vivo X200 Pro Mini را تایید کرده است.

به گزارش gizmochina، جیا جینگ‌دانگ با انتشار پستی در ویبو، ژنگ کینوین، قهرمان المپیک را رسما به‌عنوان سفیر جدید برند برای سری ویوو ایکس 200 معرفی کرد. گوشی‌های این خانواده چهاردهم اکتبر (23 مهر) در چین رونمایی می‌شوند. این سری شامل مدل‌های ویوو ایکس 200، ویوو ایکس 200 پرو، ویوو ایکس 200 پرو مینی و ویوو ایکس 200 اولترا خواهد بود. البته مدل اولترا احتمالا در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از سری ویوو ایکس 200 انتظار داریم

پستی که جینگ‌دانگ منتشر کرده، تایید می‌کند که یک نسخه‌ی مینی وجود دارد؛ اما هنوز مشخصات این گوشی فاش نشده است. گفته می‌شود که مدل اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. برای سایر مدل‌ها، تراشه دایمنسیتی 9400 در نظر گرفته شده است.

آنچه از سری ویوو ایکس 200 انتظار داریم

 

براساس گزارش‌های قبلی می‌توان گفت ویوو ایکس 200 پرو مینی یک مدل جمع‌وجور با نمایشگر 6.3 اینچ OLED است. دیجیتال چت استیشن پیش از این با انتشار پستی در ویبو مدعی شده شده بود که ایکس 200 پرو مینی، نسخه‌ای کوچکتر از ایکس 200 پرو خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه از نمایشگری رده‌بالا، دوربین‌های پیشرفته، فست شارژ، شارژ وایرلس، عملکرد پرقدرت و باتری با چگالی بالا برخوردار شود. همچنین، با توجه به طراحی جمع‌وجوری که دارد، احتمالا وزن کمی خواهد داشت.

آنچه از سری ویوو ایکس 200 انتظار داریم

به نظر می‌رسد Vivo X200 Pro Mini برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند مشخصات رده‌بالا را در قالبی کوچک در اختیار داشته باشند و نیازی به اسمارت‌فون‌های بزرگ ندارند. نام Pro در این مدل، احتمالا به این معنی است که ارزانترین گوشی خانواده نخواهد بود.

دوربین ویوو ایکس 200 پرو و پرو مینی

هنوز مدت زیادی از تایید نام رسمی ویوو X 200 Pro Mini نگذشته که افشاگری‌ها درباره مشخصات آن آغاز شده است. به گزارش gizmochina، دیجیتال چت استیشن به‌تازگی مدعی شده که ایکس 200 پرو و پرو مینی اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به سنسور اصلی Sony LYT-818 مجهز می‌شوند. این سنسور 50 مگاپیکسل با اندازه 1/1.28 اینچ، به‌تازگی معرفی شده و عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و روشنایی بهتر را ثبت می‌کند.

دوربین ویوو ایکس 200 پرو و پرو مینی

دیجیتال چت استیشن همچنین اعلام کرده که دیافراگم سنسور اصلی، f/1.57 است که به‌طور قابل توجهی عریض‌تر از f/1.8 در مدل‌ سال قبلی است. هرچقدر که دریچه دیافراگم بازتر باشد، عملکرد سنسور در شرایط کم‌نور و ثبت افکت بوکه، بهتر خواهد بود.

سنسور سونی LYT-818 از پیش‌نمایش HDR در لحظه، ‌اچ‌دی‌آر داینامیک رنج در هر ثانیه 86dB و نرخ سیگنال به نویز 0.5e پشتیبانی می‌کند که در مجموع، تاثیر زیادی بر بهبود عملکرد سیستم تصویربرداری دارند. سونی اعلام کرده که این سنسور به‌طور موثری می‌تواند نویزها را در محیط‌های کم‌نور کاهش دهد و به این ترتیب، عکس‌ها جزئیات بیشتری دارند و واضح‌تر هستند.

شایعات حاکی از آن هستند که ویوو ایکس 200 پرو به نمایشگر 6.7 یا 6.8 اینچ 1.5K LTPO با کمی خمیدی مجهز می‌شود. همانطور که پیشتر گفتیم، در این گوشی از تراشه دایمنسیتی 9400 استفاده خواهد شد که از نظر پردازش گرافیکی، عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. وظیفه تامین انرژی هم بر عهده یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

برخی گزارش‌ها به وجود دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسل و 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو در ایکس 200 پرو اشاره کرده‌اند. گوشی‌های این خانواده به رابط کاربری OroginOS 5 با قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز می‌شوند. نظر شما درباره مشخصات سری ویوو ایکس 200 چیست؟ آیا این گوشی‌ها توانایی رقابت با گوشی‌های همرده را خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر