coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا از عینک واقعیت افزوده اورین رونمایی کرد؛ آینده‌ای نوین در فناوری AR

متا در مراسم سالانه Meta Connect از عینک واقعیت افزوده اورین رونمایی کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این عینک قادر است تجربه‌ای واقعی از واقعیت افزوده را برای کاربر فراهم کند.

به‌گزارش engadget، عینک Orion به شکلی طراحی شده که کاربر از محیط اطرافش جدا نشود و بتواند همچنان در تعامل با اطراف باشد. به این شکل است که تجربه‌ای واقعی از واقعیت افزوده را ارائه می‌کند. هرچند این محصول هنوز در مراحل نمونه‌سازی قرار دارد اما به ادعای متا، پیشرفته‌ترین عینک AR خواهد بود که بزودی توسط این شرکت تولید خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

نحوه عملکرد عینک واقعیت افزوده اورین

عینک واقعیت افزوده‌ متا به وسیله ردیابی حرکات دست و تشخیص ژست کنترل شده و قادر است عناصر هولوگرافیک را بر روی دنیای واقعی نمایش دهد. به گفته ی متا اورین می‌تواند کارهای مختلفی از قبیل مولتی تسکینگ و مشاهده محتوای دیجیتال در ابعاد واقعی را ارائه کند.

متا از عینک واقعیت افزوده اورین رونمایی کرد؛ آینده‌ای نوین در فناوری AR

مهم‌ترین چالشی که در تولید Orion وجود داشت، کوچک کردن اندازه قطعات به مقیاس کمتر از یک میلیمتر بود. اما متا تاکید می کند که این عینک صرفا یک محصول تحقیقاتی نیست و می‌تواند به یک محصول تجاری واقعی تبدیل شود.

در حال حاضر تعداد کمی از کاربران و برخی از کارکنان متا می‌توانند از آن استفاده کنند تا شرکت بتواند برحسب داده‌های افراد عملکرد آن را بهبود ببخشد و اشکالات آن را رفع کند. شرکت توسعه دهنده عینک اورین گفته که احتمالا عرضه این محصول تا سال 2027 طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر