coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این اولین ویدیوهای تبلیغاتی شیائومی 14 تی و 14 تی پرو است

شیائومی تا چند ساعت دیگر از گوشی‌های سری شیائومی 14 تی رونمایی می‌کند. امروز 26 سپتامبر، دقیقا یک سال است که از زمان معرفی نسل قبلی این گوشی‌ها، یعنی سری شیائومی 13 تی می‌گذرد.

به گزارش gsmarena، صفحه رسمی شیائومی در رومانی اولین ویدیوهای تبلیغاتی شیائومی 14 تی و 14 تی پرو را منتشر کرده است. روز گذشته، سایت ایتالیایی آمازون هم قیمت این گوشی‌ها را فاش کرده بود. صفحه رسمی شیائومی جهانی هم چند تیزر منتشر کرده است؛ اما در این ویدیوها چیز زیادی دیده نمی‌شود. اما ویدیوهایی که اخیرا منتشر شده، گوشی‌های جدید را به خوبی نمایش می‌دهند.

راهنمای خرید تکراتو

اولین ویدیوهای تبلیغاتی شیائومی 14 تی و 14 تی پرو را تماشا کنید

در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید که دوربین شیائومی 14 تی و 14 تی پرو با همکاری لایکا ساخته شده است و از لنزهای Summilux بهره می‌برند. همچنین، در این ویدیو می‌بینیم که شیائومی 14 تی پرو در حال عکاسی در فاصله 60 میلی‌متری است. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی می‌خواهد فاصله کانونی داخلی دوربین را نشان دهد یا اینکه مربوط به یکی از حالت‌های زوم نرم‌افزاری است.

در ویدیوی دوم به قابلیت‌های ضبط ویدیو اشاره شده؛ مخصوصا قابلیت Movie Mode. این ویژگی جدید نیست و قبلا در گوشی‌های پرچمدار شیائومی 14 هم این قابلیت را دیده بودیم. این ویژگی نسبت تصویر را به‌طور پیش‌فرض روی 2.29:1 تنظیم کرده (مطابق با فرمت آنامورفیک کلاسیک صفحه عریض) و یک بوکه سینمایی با گزینه تغییر فوکوس خوکار (می‌توان فوکوس قفسه دوربین را از یک نفر به نفر دیگری ببینید) اضافه می‌کند.

آخرین ویدیویی که منتشر شده، مربوط به گوشی‌های سری T نیست؛ بلکه کل محصولاتی که امروز معرفی می‌شوند را نمایش می‌دهد. این محصولات شامل گوشی‌ها، ایرباد (شیائومی بادز 5) و یک ساعت جدید می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم که ردمی هم امروز از گوشی‌های سری ردمی نوت 14 و یک ایرباد جدید رونمایی خواهد کرد.

اما نظر شما درباره اولین ویدیوهای تبلیغاتی شیائومی 14 تی و 14 تی پرو چیست؟ آیا نکته‌ای توجه شما را جلب کرده است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر