coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی تب اس 10 با تمرکز بر قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر شد

این ویدیوی تبلیغاتی گلکسی تب اس 10 سامسونگ، ویژگی‌های هوش مصنوعی از جمله قابلیت دایره کشیدن برای جستجو (با قلم S Pen)، ساخت عکس با هوش مصنوعی و دکمه اختصاصی هوش مصنوعی در کاور کیبورد را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش gsmarena، به نظر می‌رسد سامسونگ روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد؛ چون پیش از این، قیمت سری گلکسی تب اس 10 لو رفت و پس از آن، قیمت گلکسی S24 FE به بیرون درز کرد. و حالا، ویدیوی جدیدی منتشر شده که قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی تب اس 10 را قبل از رونمایی رسمی نمایش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه در ویدیوی تبلیغاتی گلکسی تب اس 10 می‌بینیم

در این ویدیو، قابلیت‌های هوش مصنوعی آشنایی به چشم می‌خورند. برای مثال، می‌توانید با قلم S Pen دایره‌ای دور سوژه مورد نظر بکشید تا جستجو درباره آن آغاز شود (Circle to Search). همچنین، قابلیت ساخت عکس به نمایش گذاشته شده است. شما می‌توانید با قلم S Pen طرح مورد نظر خودتان را بکشید تا هوش مصنوعی آن را برای شما کامل کند. دکمه هوش مصنوعی در کاور کیبورد هم نمایش داده شده که پیش از این اطلاعاتی درباره آن منتشر شده بود.

تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 مثل مدل‌های 2023 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم هستند. این تبلت‌ها همچنین از قابلیت صفحه نمایش دوم نیز پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد از تبلت به‌عنوان یک صفحه نمایش دوم در کنار لپ تاپ یا کامپیوتر ویندوزی استفاده کنید.

سامسونگ هنوز هیچ خبری را به‌طور رسمی تایید نکرده؛ اما براساس گزارش‌های قبلی می‌توان گفت که زمان رونمایی تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 و گلکسی S24 FE، سوم اکتبر (12 مهر) خواهد بود. همچنین، سامسونگ هند ثبت سفارش گلکسی تب اس 10 را آغاز کرده که درواقع یک کمپین تبلیغاتی است و به علاقه‌مندان، یک شارژر رایگان هدیه می‌دهد.

نظر شما درباره ویژگی‌های هوش مصنوعی تبلت های سری گلکسی Tab S10 چیست؟ آیا تا به جال از ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر