coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا دامنه‌ی Thread.com را برای شبکه اجتماعی تردز خریداری کرد

شرکت متا، توانست دامنه‌ی Thread.com را برای شبکه اجتماعی تردز خریداری کند. این خرید در تاریخ 3 مهر 1403 (24 سپتامبر 2024) تأیید و مالکیت دامنه در پایگاه‌داده‌ی Whois نیز بروزرسانی شد.

پیش از این، دامنه‌ی تردز.کام متعلق به یک استارتاپ تحت حمایت Sequoia بود که به‌عنوان جایگزینی برای اسلک فعالیت می‌کرد. متا در ابتدا شبکه اجتماعی تردز را بر روی دامنه‌ Threads.net راه‌اندازی کرد، چراکه دامنه‌ی Threads.com در دسترس نبود. اما پس از خرید این دامنه توسط شرکت شاپی‌فای در خرداد و تیر 1403، متا توانست با ارائه‌ی یک پیشنهاد مالی جذاب، دامنه را برای تردز به دست آورد.

راهنمای خرید تکراتو

خرید دامنه‌ی Thread.com ؛ گامی مهم در توسعه‌ی شبکه اجتماعی تردز

هنوز مشخص نیست که شبکه اجتماعی تردز چه زمانی به دامنه‌ی جدید منتقل خواهد شد. اما این خرید می‌تواند بیانگر تفکر توسعه متا و برنامه‌های آینده این شرکت باشد. با توجه به رشد سریع این پلتفرم که حالا بیش از 200 میلیون کاربر دارد، داشتن دامنه‌ای مرتبط و قابل شناسایی می‌تواند تجربه‌ی کاربری را بهبود بخشد و دسترسی به پلتفرم را آسان‌تر کند.

متا هنوز بیانیه‌ای رسمی درباره‌ی برنامه‌هایش برای استفاده از دامنه‌ی جدید منتشر نکرده، اما این اقدام به‌عنوان گامی مهم در راستای تقویت برند تردز و جلوگیری از سردرگمی کاربران ارزیابی می‌شود. دامنه‌ی جدید می‌تواند به تسهیل دسترسی کاربران کمک کند و به استراتژی متا در تقویت حضور آنلاین خود و رقابت در بازار شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر