coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی اسمارت بند 9 و شیائومی بادز 5 در بازار جهانی عرضه می‌شوند

شیائومی در رویداد امروز که در برلین برگزار شد، از شیائومی اسمارت بند 9 و شیائومی بادز 5 به صورت جهانی رونمایی کرد. در این رویداد علاوه بر محصولات مذکور، گوشی‌های هوشمند 14 تی و 14 تی پرو نیز معرفی شدند.

به‌گزارش gsmarena، این اولین بار است شیائومی بند 9 و هدفون‌های شیائومی بادز 5 به صورت جهانی معرفی می شود. در ادامه با مشخصات هر دو محصول آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات شیائومی اسمارت بند 9

اسمارت بند 9 و بادز 5 نخستین بار در ماه ژوئیه در چین معرفی شدند. سپس بند 9 در ماه اوت با قیمتی معادل 39 یورو به بازار اروپا آمد.

شیائومی اسمارت بند 9 از یک صفحه نمایش آمولد به اندازه 1.62 اینچ، نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت بهره می‌برد. از ویژگی‌های شاخصی که احتمالا شیائومی بند 9 را به یکی از بهترین گجت های 2024 بدل می‌کند می‌توان به حسگر ضربان قلب بهبود یافته، فریم آلومینیومی و باتری با عمر 21 روز اشاره کرد.

همچنین این محصول قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلبف میزان اشباع اکسیژن خون، کیفیت خواب، استرس و پشتیبانی از بیش از 150 حالت ورزشی را دارد.

مشخصات اسمارت بند 9

بررسی هدفون‌های شیائومی بادز 5

هدفون‌های شیائومی Buds 5 دارای طراحی نیمه درون‌گوشی هستند و با درایورهای دو مغناطیسی 11 میلی‌متری، کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها همچنین از تنظیم صدای Harman AudioEFX بهره می‌برند و مجموعاً 39 ساعت زمان شنیداری را فراهم می‌کنند.

هدفون‌های شیائومی بادز 5 به صورت نیمه درون‌گوشی  (semi-in-ear) طراحی شده‌اند و با استفاده از درایورهای دو مغناطیسی ( دوال_مگنت) 11 میلی‌متری،کیفیت صدای بالایی ارائه می‌کنند. هدفون‌های مذکور از تنظیم صدای Harman AudioEFX بهره می‌برند و می‌توانند تا 39 ساعت موسیقی پخش کنند.

از دیگر ویژگی‌های جالبی که بادز 5 شیائومی به آن مجهز شده، می‌توان به پشتیبانی از کدک صوتی Qualcomm aptX Lossless و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و محافظت IP54 در برابر ورود گرد و غبار و نفوذ آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر