coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایلان ماسک، سم آلتمن را به لیتل فینگر در سریال بازی تاج و تخت تشبیه کرد

ایلان ماسک، به تازگی سم آلتمن را به شخصیت حیله‌گیر سریال بازی تاج و تخت ، پیتر بیلیش ملقب به لیتل فیلنگر تشبیه کرد.این تشبیه از جایی شروع شد که میرا موراتی مدیر ارشد فناوری OpenAI و دو مدیر دیگر استارتاپ طی پستی استعفای خود را عمومی کردند.

ایلان ماسک در پستی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس به این موضوع واکنش نشان داد و با اشاره به شهرت پیتر بیلیش در سریال بازی تاج و تخت به عنوان فردی مکار، به نوعی به پلتیک‌های مدیریتی که سم آلتمن می زند اشاره کرد.

راهنمای خرید تکراتو

انتقادهای ایلان ماسک از مدیریت سم آلتمن در OpenAI

عکسی منتشر شده که در آن سم آلتمن، به همراه هم‌بنیان‌گذاران OpenAI، «گرگ براکمن» و «ایلیا ساتسکور» در کنار مدیران دیگر دیده می‌شود، گویی نمادی از کاهش تعداد مدیران این شرکت و افزایش نقش‌آفرینی انفرادی آلتمن است.

میرا موراتی اخیرا بعد از شش سال همکاری، از سمت خود استعفا کرد. پیش از موراتی نیز، ایلیا ساتسکور در ماه مه از این شرکت جدا شده بود و گرگ براکمن در مرخصی به سر می‌برد! (شاید هم مرخصی اجباری)

ایلان ماسک، سم آلتمن را به لیتل فینگر در سریال بازی تاج و تخت تشبیه کرد

ماسک که دست بردار نیست و معمولا حرفش صراحتا می زند، در پستی دیگر به دریافت سهام OpenAI توسط سم آلتمن با وجود تبدیل به یک شرکت انتفاعی اشاره کرده و ویدیویی از او منتشر کرد که سم آتمن در آن می‌گوید: «اکر بگویم می‌خواهم با OpenAI یک تریلیون دلار کسب درآمد کنم، تئوری‌های توطئه زیادی برای خودم ایجاد خواهد کرد.»

در واکنش به این حرف آلتمن، ماسک در پستی دیگر به دریافت 7 درصد سهام OpenAI توسط آلتمن با همان ارزش‌گذاری 150میلیارد دلاری اشاره کرد که سهام او را به 1.5 میلیارد دلار می‌رساند و بیان کرد که به عنوان یک سرمایه‌دار، از موفقیت مالی افراد استقبال می‌کند اما روش‌های فریبکارانه را نمی‌پسندد.

ماسک نوشت: «پولدار شدن خوب است؛ فقط بگویید که قصد دارد پولدار شوید. دنیا را تغییر خواهید داد و لایق دریافت پاداش هستید. اما دروغ نگویید.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر