coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo استعفا کرد؛ آیا بر فروش اپل واچ تاثیری خواهد داشت؟

مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo به‌طور ناگهانی از سمت خود کناره‌گیری کرد. مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود این است که استعفای جو کیانی تاثیری بر فروش اپل واچ ها دارد یا نه.

ماجرای اختلاف اپل و Masimo به سال 2021 بر می‌گردد. در آن سال Masimo اپل را به استفاده غیرمجاز از پتنت‌های مربوط به «نظارت بر اکسیژن خون مبتنی بر نور» خود متهم کرد. این قابلیت اولین بار در اپل واچ 6 به‌کار گرفته شد. اختلافات بوجود آمده سرانجام در سال گذشته باعث ممنوعیت کوتاه‌مدت فروش اپل‌واچ در ایالات متحده شد.

راهنمای خرید تکراتو

غول فناوری آمریکایی برای اینکه بتواند به فروش محصولات خود در ایالات متحده ادامه بدهد، مجبور شد قابلیت محبوب «پالس اکسی‌متر» را از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش حذف کند.

جو کیانی در این باره نوشت: «حکم امروز USITC پیام قدرتمندی به‌همراه دارد که می‌گوید حتی بزرگ‌ترین شرکت جهان نیز فراتر از قانون نیست.»

مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo از سمت خود کناره‌گیری کرد

مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo وقتی 9 ساله بود به آمریکا مهاجرت کرد. او در جوانی، Masimo را که یکی از برترین سازندگان حسگرهای سنجش اکسیژن خون است، تاسیس کرد. اما اکنون اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد او به‌طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo به‌طور ناگهانی از سمت خود کناره‌گیری کرد. مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود این است که استعفای جو کیانی تاثیری بر فروش اپل واچ ها دارد یا نه.

همین موضوع باعث طرح این سوال شده که آیا استعفای کیانی تاثیری بر فروش محصولات اپل دارد یا نه. تا زمانی که Masimo مجوز استفاده از این ویژگی را صادر نکند، غول فناوری آمریکایی حق ندارد در ایالات متحده از آن در اپل‌واچ سری 9، اپل‌واچ اولترا 2 و مدل‌هایی مانند اپل واچ 10 استفاده کند. با استعفای مدیرعامل ایرانی الاصل Masimo، اپل امیدوار است بتواند توافق‌نامه جدیدی با این شرکت منعقد کند.

«میشل برنان»، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل موقت Masimo در این خصوص این تصمیم توضیح داد:

از اعتماد هیئت‌مدیره سپاسگزارم و از این فرصت برای کمک به ادامه رشد Masimo به‌عنوان یک شرکت متمرکز بر نوآوری هیجان‌زده هستم. همانطور که ما روند این انتقال را طی می‌کنیم، هیئت مدیره و تیم مدیریت از همکاری با کارمندان خود هیجان‌زده هستند، در حالی که روی ارائه خدمات و پشتیبانی یکپارچه برای مشتریان خود متمرکز هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر