coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آنر X9c با ساختاری مقاوم‌تر و نشکن‌تر از X9b به بازار می‌آید

آنر با انتشار یک پوستر از عرضه‌ی سرسخت‌ترین گوشی خود خبر داد. این گوشی که احتمالا آنر X9c است، با مقاومتی بالاتر از X9b روانه بازار خواهد شد.

آنر سال گذشته از گوشی میان رده آنر X9b رونمایی کرد که چندین ویژگی برای محافظت از گوشی در برابر سقوط داشت. به گزارش gsmarena، در ساخت این گوشی از موادی ضد ضربه استفاده شده است. آنر ادعا کرده بود که آنر X9b از سقوط از ارتفاع 1.5 متری جان سالم به در می‌برد و هیچ آسیبی نمی‌بیند.

راهنمای خرید تکراتو

اما این پایان تلاش آنر برای ارتقاء ساختار مقاوم گوشی‌هایش نبود. کمپانی آنر در مالزی به‌تازگی تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد سرسخت‌ترین گوشی آنر در راه است. مدل و نام گوشی در این پوستر مشخص نیست؛ اما اشاره به پسوند C نشان می‌دهد که منظور آن، گوشی X9c است. با توجه به قطره‌های آب می‌توان گفت که این گوشی احتمالا از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب هم بهتر از X9b خواهد بود.

آنر X9c با ساختاری مقاوم‌تر و نشکن‌تر از X9b به بازار می‌آید

این گوشی نیز مثل X9b، احتمالا در بازار میان‌رده‌ها رقابت خواهد کرد. در حال حاضر، این تنها اطلاعاتی است که درباره آنر X9c در دست داریم و به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را در بخش اخبار گوشی با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر