coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل و متا از پذیرش پیمان هوش مصنوعی اتحادیه اروپا امتناع کردند

درحالی که شرکت‌های بزرگی همچون OpenAI، آمازون، گوگل، مایکروسافت و سامسونگ پیمان هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را پذیرفته‌اند، اپل و متا از پذیرش و امضای این توافقنامه امتناع کرده‌اند.

به‌گزارش politico، اتحادیه اروپا قصد دارد تا با استفاده از این پیمان، سرعت تطبیق شرکت‌ها با قوانین دقیق هوش مصنوعی که در آینده اجرایی می‌شود را افزایش دهد. شرکت‌هایی که این پیمان را امضا کرده‌اند، از مزایای مختلفی مانند اصول حاکمیت داده، مسئولیت‌پذیری و بهبود آموزش نیروی کار بهره‌مند خواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

عدم قبول پیمان هوش مصنوعی اتحادیه اروپا به ضرر شرکت‌های بزرگ خواهد بود

تاکنون بیشتر از 100 شرکت پیمان هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را پذیرفته‌اند. اما اپل و متا همچنان از قبول آن خودداری می‌کنند. اپل اعلام داشته که مستقیما با مقامات اروپایی در ارتباط است اما هنوز این پیدا را قبول نکرده است. آنا کوپریان، سخنگوی متا هم بررسی در مورد پیوستن به این پیمان را به مراحل بعدی موکول کرده است.

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که نظارت‌های جهانی بر رفتار شرکت‌های بزرگ فناوری در زمینه حریم خصوصی داده‌ها و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر الگوریتم‌ها شدت بیشتری یافته و همین موضوع ممکن است بر عدم پذیرش پیمان اتحادیه اروپا توسط برخی شرکت‌ها تأثیر گذاشته باشد.

با این وجود، عدم مشارکت در این برنامه داوطلبانه به این معناست که اپل و متا احتمالا برای ورود محصولات جدید هوش مصنوعی خود به بازارهای اروپایی با چالش‌ها و سختگیری‌های بیشتری مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر