coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افشاگر معروف جزئیاتی از تراشه و باتری وان پلاس ایس 5 و 5 پرو را فاش کرد

افشاگر مشهور دنیای فناوری و تکنولوژی، Digital Chat Station، در پست اخیر خود جزئیاتی را درباره تراشه و باتری وان پلاس ایس 5 و 5 پرو فاش کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، وان پلاس در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری ایس 5 برای عرضه به بازار چین است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، یک افشاگر قابل اعتماد به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و در آن از زمان معرفی وان پلاس ایس 5 و 5 پرو پرده برداشته است. این افشاگر علاوه بر اشاره به تاریخ عرضه در چین برای اواخر ماه دسامبر یا اوایل ماه ژانویه، اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری گوشی‌های وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

باتری وان پلاس ایس 5 و 5 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Digital Chat Station در پست خود در شبکه اجتماعی ویبو درباره گوشی‌های جدید وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 4 (SM8750) و اسنپدراگون 8 نسل 3 (SM8650) سخن گفته است. او اشاره مستقیمی به نام گوشی‌ها نداشته اما حدس زده می‌شود که روی سخن او به گوشی‌های OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro بوده است. او در ادامه بیان کرده که هر دو گوشی هوشمند دارای یک باتری 6500 میلی‌ آمپر ساعتی با محتوای سیلیکونی حدودا 10 درصدی خواهند بود.

باتری وان پلاس ایس 5

همچنین گفته می‌شود که هر دو دستگاه از شارژ سریع دو سلولی 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود که لنز تله فوتو نسخه پرو از سنسور JN1 استفاده کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این سری دارای ساختار سرامیکی و صفحه ‌نمایش تخت باشد.

یک‌سری از منابع اطلاعاتی نیز در گذشته ادعا کرده‌اند که هر دو گوشی حاضر در این سری دارای یک صفحه نمایش BOE X2 با وضوح 1.5K و قاب وسط فلزی برای دوام بهتر خواهند بود.

ظاهرا قرار است که هر دو دستگاه برای عکاسی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از سری IMX9 سونی با اندازه سنسور بزرگ 1/1.56 اینچی مجهز شوند. هر دو گوشی نیز با رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه خواهند شد.

البته توجه داشته که تمرکز اصلی شرکت وان پلاس در این روزها بر روی عرضه وان پلاس 13 در بازار چین است. منابع رسمی تایید کرده‌اند که این گوشی با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ظرفیت باتری وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر