coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

انتشار اندروید 15 برای پرچمداران ویوو؛ سامسونگ و گوگل عقب ماندند

ویوو از سایر رقبا پیشی گرفت. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که این تولیدکننده چینی اندروید 15 را به پرچمداران خود اضافه کرده است.

اتفاقی نادر در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رخ داده است. به گزارش phonearena، این‌بار ویوو زودتر از سایر رقبا اندروید 15 را به پرچمداران خود آورده است. تاکنون گوگل و سامسونگ در انتشار جدیدترین به‌روزرسانی‌های اندروید پیشتاز بودند؛ اما این بار ویوو موفق شده قدرتمندترین رقبای خود را پشت سر بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

برخی از پرچمداران ویوو اندروید 15 را دریافت کردند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سری ویوو ایکس 100، ویوو ایکس فولد 3 پرو و آیکو 12 اولین پرچمدارانی هستند که به اندروید 15 مجهز می‌شوند.

انتشار اندروید 15 برای پرچمداران ویوو؛ سامسونگ و گوگل عقب ماندند

انتشار آپدیت Funtouch OS 15 مبتنی بر اندروید 15 قرار بود در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهرماه) منتشر شود اما اکنون برخی از کاربران ویوو موفق به دریافت آن شده‌اند. یکی از کاربران به نام Ishan Agarwal این خبر را تایید و اعلام کرده که موفق به دریافت به‌روزرسانی جدید شده است.

انتشار اندروید 15 برای پرچمداران ویوو؛ سامسونگ و گوگل عقب ماندند

تاکنون این گوگل و سامسونگ بودند که پرچمداران خود را به جدیدترین به‌روزرسانی‌های اندروید تجهیز می‌کردند؛ اما این‌بار از رقیب چینی خود جا مانده‌اند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که گوگل و سامسونگ برای افزودن اندروید 15 به گوشی‌های هوشمند خود باید تا اواسط اکتبر (اواخر مهرماه) منتظر بمانند.

آپدیت Funtouch OS 15 ویژگی‌های جدیدی را با خود به همراه دارد. ویوو با کمک هوش مصنوعی به کاربران در ویرایش عکس‌ها کمک می‌کند. حذف سوژه‌ها یا همان پاک‌کن هوش مصنوعی به پرچمداران ویوو اضافه می‌شود. این قابلیت احتمالا عملکردی شبیه به Magic Editor گوگل فوتوز ارائه می‌کند.

اما این تمام ماجرا نیست. ویوو با به‌روزرسانی جدیدش، یک ابزار رونویسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با آن می‌توانند مکالمات صوتی خود را به متن تبدیل کنند. علاوه‌براین اندروید 15 قابلیت پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای در مناطقی با آنتن‌دهی محدود یا بدون پوشش را پرچمداران ویو اضافه می‌کند.

ویوو با ارائه Funtouch OS 15، قابلیت دیگری به نام Private Space در اختیار کاربران برای مدیریت و ایجاد اپلیکیشن‌های خصوصی قرار می‌دهند (البته این قابلیت را دستگاه‌های ویوو از قبل ارائه کرده‌ بودند).

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر