coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی اس 25 اولترا با یک ارتقاء سخت‌افزاری مهم به بازار می‌آید

سامسونگ احتمالا گلکسی اس 25 اولترا را در نسخه‌ای با رم 16 گیگابایت به بازار عرضه می‌کند. این یک ارتقاء مهم نسبت به گلکسی اس 24 است که از حداکثر رم 12 گیگابایت برخوردار بود.

به گزارش androidpolice، این غول کره‌ای رقیبان جدی‌ و سرسختی در بازار دارد که پرچمداران خود را با رم 16 گیگابایت روانه بازار می‌کنند. بنابراین، طبیعی‌است که بخواهد اختلاف گوشی پرچمدار گلکسی S25 Ultra با رقیبان چینی و آمریکایی را کمتر کند.

راهنمای خرید تکراتو

اختلاف گلکسی از 25 اولترا با رقیبانش کمتر می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ می‌خواهد سخت‌افزارهای ارتقا یافته‌ای را در گلکسی اس 25 اولترا قرار دهد. اما گوشی‌های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس احتمالا تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نخواهند داشت.

سامسونگ یکی از مهم‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان است و هربار که گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند، توجه طیف گسترده‌ای از افراد و تحلیلگران به سوی این غول فناوری کره‌ای جلب می‌شود. اما مدتی‌است که سیل انتقادها به سوی این کمپانی روانه شده که چندان هم بی‌دلیل نیست.

اختلاف گلکسی از 25 اولترا با رقیبانش کمتر می‌شود

گلکسی اس 24 اولترا یکی از بهترین گوشی های 2024 است و تا چند ماه دیگر، گلکسی اس 25 اولترا جای آن را در لیست برترین‌ها می‌گیرد. اما چند خبری که تاکنون درباره گوشی‌های سری S25 منتشر شده، چندان هیجان‌انگیز نبوده. با توجه به سطح رقابتی که در بازار گوشی‌های چینی وجود دارد، انتظار داریم که برندهای بزرگی مثل ساموسنگ، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند. از همین رو،‌ ارتقاء حداکثر رم از 12 گیگابایت در S24 Ultra به 16 گیگابایت در S25 Ultra، تغییر مهمی به حساب می‌آید.

آیس یونیورس، از افشاگران معروف دنیای فناوری با انتشار پستی در ایکس اعلام کرده که گلکسی اس 25 اولترا در نسخه‌ای به رم 16 گیگابایتی مجهز می‌شود.

عقب ماندن از رقیبان

رم 16 گیگابایتی برای سامسونگ چیز جدیدی است؛ اما رقیبانی مثل وان پلاس چند وقتی‌است که پرچمداران خود را به رم 16 گیگابایت مجهز می‌کنند. حتی نسخه‌ای از وان پلاس 12 در بازار چین عرضه می‌شود که 24 گیگابایت رم دارد. برخی شایعات حاکی از آن هستند که وان پلاس 13 نیز به رم 24 گیگابایت LPDDR5X مجهز می‌شود. همچنین گفته شده که این‌بار پرچمدار 24 گیگابایتی وان پلاس به بازار جهانی هم راه پیدا می‌کند. گوگل پیکسل 9 پرو نیز گوشی دیگری است که با رم 16 گیگابایت عرضه می‌شود.

نظر شما درباره ارتقاء رم گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ از نظر شما سامسونگ از رقیبانش عقب مانده؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر