coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های آیفون در هند ؛ خط تولید متوقف شد

امروز یکی از کارخانه‌های آیفون در هند که متعلق به شرکت تاتا الکترونیکس است دچار حریق شد. در پی این آتش سوزی خط تولید این قسمت کاملا متوقف شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

به‌گزارش reuters، سخنگوی شرکت تاتا الکترونیکس با تائید این حادثه گفت: «درکارخانه‌ی ما در تامیل نادو یک آتش سوزی رخ داده اما به لطف اجرای پروتکل‌های اضطراری همه کارکنان در امنیت کامل هستند.»

راهنمای خرید تکراتو

ویدیو آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های آیفون در هند

گفته‌  می‌شود این آتش سوزی آسیب‌های جدی به تاسیسات وارد کرده بطوریکه که منجر به تعطیلی کارخانه شده است. همچنین طی گزارش آتش‌نشانی به نظر می‌رسد در اثر این حادثه، بخشی از ساختمان فروریخته است. ساختمان آسیب دیده به خط تولید برخی قطعات آیفون مربوط بوده و هنوز تکلیف بخش‌های دیگر که برای تولید در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده بودند مشخص نیست که آیا تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته‌اند یا خیر.

جی ساروانان، مسئول ایمنی صنعتی منطقه، گفت: «خنک‌سازی کامل خرابه‌ها حداقل یک روز زمان خواهد برد.»

با وجود اینکه اثرات دقیق این حادثه بر تولید آیفون هنوز معلوم نیست، احتمال می‌رود که بازگشت کامل کارخانه به ظرفیت اصلی زمان‌بر باشد. شرکت تاتا الکترونیکس هنوز درباره تأخیرهای احتمالی در تولید نظری نداده است.

تاتا الکترونیکس، همراه با شرکت فاکسکان، از بزرگترین تولیدکنندگان آیفون در هند است و کارخانه هوسور، یکی از چهار مرکز اصلی مونتاژ آیفون در این کشور، به دلیل این حادثه احتمالاً با تأخیر در شروع تولید روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر