coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خدمات هوش مصنوعی گلکسی AI ممکن است اشتراکی شوند

سامسونگ این روزها سخت روی توسعه فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده و به نظر می‌رسد این رویکرد در آینده هم تداوم خواهد داشت. یکی از گام‌های مهمی که در این مسیر برنامه‌ریزی شده احتمال پولی شدن برخی قابلیت‌های گلکسی AI که از سال 2025 است.

به‌گزارش زومیت، در ماه‌های قبل همزمان با معرفی محصولات جدید سامسونگ مانند سری گلکسی S24 این شرکت غیر مستقیم به این موضوع اشاره کرده بود. مثلا در مراسم رونمایی از گلکسی تب S10 و گلکسی S24 اف ای، به احتمال پولی شدن برخی از قابلیت‌های گلکسی AI اشاره شد.

راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ اعلام کرد بود: «احتمال دارد تا پایان سال 2025 برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی ما به صورت اشتراکی در دسترس کاربران قرار بگیرد.»

احتمال پولی شدن برخی قابلیت‌های گلکسی AI

همچنین پیش‌ از این و در زمان معرفی گوشی گلکسی S24 و گلکسی زد فولد 6، سامسونگ پست‌های شبیه به مورد ذکر شده به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد در این شرکت روش‌های درآمدزایی از طریق هوش مصنوعی گلکسی را بررسی می‌کند.

بااینحال، هنوز مشخص نیست که کدامیک از قابلیت‌های هوش گلکسی به صورت اشتراکی ارائه خواهند شد. در همین راستا، هون پاک، رئیس بخش سامسونگ هلث، اوایل سال 2024 از احتمال پولی شدن برخی قابلیت‌های گلکسی AI صحبت کرده بود.

نکته اینکه در حال حاضر بسیاری از ابزارهایی که در Galaxy AI مورد استفاده قرار می‌گیرند، توسط گوگل ارائه می‌شوند. به این ترتیب احتمال اینکه خدمات هوش گوگل نیز پولی شوند زیاد است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر