coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online با سود صفر درصد [+ قیمت]

شرکت مکث موتور، شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online با تحویل فوری را اعلام کرد. ونوسیا V-Online یک خودرو شاسی‌بلند با قیمتی بالاتر از 2 میلیارد تومان است.

از روز گذشته تاکنون، شرکت مکث موتور طرح فروش محصولاتش را آغاز کرده است. ابتدا طرح فروش تیارا پرایم یا همان beijing x7 آغاز شد. این خودرو توسط شرکت مکث موتور مونتاژ شده و یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کراس‌اوورهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود. این شرکت همزمان با تیارا پرایم، ثبت‌نام در طرح فروش اقساطی ونوسیا استار با تحویل فوری را هم آغاز کرده است تا استارت طرح‌های فروش این هفته توسط این شرکت زده شده باشد.

راهنمای خرید تکراتو

در اعلام شرایط فروش تیارا پرایم گفتیم که این خودرو با قیمت قطعی و بدون هزینه‌های جانبی عرضه شده است. مابقی خودروهای عرضه شده مکث موتور هم دقیقاً بدون هزینه‌های جانبی عرضه شده و باید به این نکته توجه شود.

مکث موتور در اعلام شرایط فروش ونوسیا استار به شرح چندین مورد مهم پرداخته که در بخشنامه فروش این خودرو درج شده است. حال نوبت به محصول دیگر این طرح شرکت رسیده است. در شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online مانند دیگر محصولات، بازپرداخت اقساط 12 ماهه است.

لازم به ذکر است که این شرکت شرایط فروش اقساطی سدان ونوسیا D60 پلاس را نیز اعلام کرده است. برای اطلاع از جزئیات بخشنامه فروش و شرایط فروش ونوسیا V-Online می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online

مکث موتور، در بخشنامه فروش ونوسیا V-Online گفته است که متقاضیان می‌توانند این خودرو وارداتی را با اقساط 12 ماهه در قالب 6 فقره چک (هر 2ماه یک فقره) سفارش دهند. برای خرید اقساطی این خودرو، حتماً باید مبلغ 1 میلیاردو 347 میلیون و 700 هزار تومان پرداخت شود.

قیمت پایه ونوسیا V-Online برابر با 1 میلیاردو 762 میلیون و 259 هزار تومان و قیمت قطعی (مصرف‌کننده) ونوسیا V-Online برابر با 2 میلیاردو 245 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین مبلغ تسهیلات درنظر گرفته شده 897 میلیون و 600 هزار تومان است.

متقاضیان جهت ثبت سفارش می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز مکث در سراسر کشور مراجعه کنند. لازم به ذکر است که موعد تحویل ونوسیا V-Online نیز 30 کاری اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ونوسیا V-Online چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر