coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403 ؛ پیش فروش 3 مرحله‌ای [+ جزئیات]

شرکت سایپا، شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403 را اعلام کرد. جدیدترین طرح فروش نیسان وانت فقط به صورت نقدی و آنلاین از ظهر امروز آغاز می‌شود.

نیسان وانت زامیاد کمتر از 24 ساعت دیگر در سایت فروش محصولات این شرکت عرضه خواهد شد. در شرایط فروش وانت نیسان زامیاد گفته شده که ثبت‌نام این خودرو فقط به صورت نقدی و در قالب طرح پیش‌فروش 3 مرحله‌ای فعال می‌شود. لازم است بدانید که سایپا در دومین مرحله مبلغ 45 روز پس از ثبت‌نام اولیه از مشتری طلب می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

به دلیل اینکه طرح به صورت پیش‌فروش است، متقاضیان باید توجه داشته باشند که می‌بایست در هنگام ثبت‌نام مبلغ 150 میلیون تومان در حساب بانکی خود داشنه باشند، این مبلغ به صورت علی‌الحساب است و مابقی بهای خودرو در زمان اعلامی از سمت سایپا و به نرخ روز محاسبه و توسط مشتری پرداخت می‌شود. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403 همراه ما باشید.

شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403

سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود در سراسر کشور رساند که شرایط پیش‌فروش سه مرحله‌ای نقدی نیسان وانت زامیاد مطابق با بخشنامه فروش اعلام می‌شود.

متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌تواند از امروز دوشنبه، 9 مهر 1403 رأس ساعت 12 ظهر با مراجعه به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراحل را تکمیل و مبلغ 150 میلیون تومان علی‌الحساب را پرداخت کنند. پس از آن خریداران می‌بایست با توجه به بخشنامه فروش این شرکت، 45 روز دیگر مبلغ 130 میلیون تومان دیکر پرداخت کند. پس مرحله سوم واریزی، در زمان تحویل و به نرخ روز محاسبه و در فاکتور خرید مشتری درج می‌شود. لازم به ذکر است که زمان فعال بودن بخشنامه تا تکمیل ظرفیت خواهد بود. همچنین موعد تحویل وانت نیسان نیز دی‌ماه 1403 اعلام شده است.

شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش وانت نیسان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر