coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

احتمالا نمایشگر هوشمند اپل با سیستم‌عامل homeOS در سال 2025 معرفی خواهد شد

گورمن که ید طولایی در انتشار درست اطلاعات درباره‌ی محصولات اپل دارد، این بار گزارش کرده که این شرکت سال‌آینده از اولین نمایشگر هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

به‌گزارش gizmochina، در صورت تحقق این برنامه، این اولین بار خواهد بود که  اپل، وارد حوزه‌ای می‌شود که قبلا کمتر به آن پرداخته و می‌توان آن را نقطه‌ی عطفی برای حضور او تلقی کرد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر هوشمند اپل ؛ گام جدید برای ورود به خانه‌های هوشمند

با استناد به گزارش مارک گورمن، نمایشگر هوشمند اپل قرار است سیستم عامل homeOS را اجرا کند. این سیستم عامل نسخه‌ای از tvOS (سیستم‌عامل تلوزیون هوشمند اپل) خواهد بود که به‌طور حاص برای کنترل و مدیریت‌ کردن دستگاه‌های هوشمنده طراحی شده است.

البته یک سیستم‌عامل مشابه دیگری نیز وجود دارد که در حال حاضر در هوم‌پاد (بلندگوی هوشمند اپل) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایشگر هوشمند اپل توانایی این را دارد که اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Calendar، Notes و Home را اجرا کند. همچنین قادر است به عنوان یک مرکز کنترل برای تمامی‌ دستگاه‌های هوشمندی که در خانه استفاده می‌شوند، عمل کند. یکی از نکات جالبی که در نمونه‌های اولیه و به صورت آزمایشی این محصول دیده شده شده، قابلیت نصب آن بر روی دیوار به کمک آهن‌رباست که نشان‌دهنده تنوع در کاربردهای آن است.

مشخصات نمایشگر هوشمند اپل ؛ گام جدید برای ورود به خانه‌های هوشمند

بعلاوه گرمن به این نکته نیز اشاره کرده که صفحه‌نمایش هوشمند اپل، بر خلاف هوم‌پاد، از هوش مصنوعی اختصاصی اپل بهره خواهد برد. این ویژگی توانایی تشخیص صدا، دستورات حرکتی و یا حتی پیش بینی رفتارهای کاربر را دارد. به این ترتیب تعاملی که با کاربر ایجاد می شود، هوشمندانه‌تر خواهد بود و عملکرد‌ دستگاه‌های متصل را بهینه خواهد کرد.

بعلاوه شایعه‌های دیگری نیز درباره‌ی عرضه دستگاهی موسوم HomeAccessory وجود دارد. گفته می‌شود این دستگاه مربعی شکل با حرکات از راه دور کاربر قابل کنترل است. این موضوع را می‌توان به معنای توسعه محصولات دیگری توسط اپل دانست.

زمان عرضه صفحه نمایش اپل

برخلاف انتشار برخی جزئیات هنوز تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نیست و اپل رسما اطلاعاتی در این خصوص منتشر نکرده است. اما طبق پیش‌بینی احتمالا این محصول سال 2025 معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر