coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: مدیر وان پلاس عکسی از نمای جلوی وان پلاس 13 را منتشر کرد

وان پلاس 13 مدت‌هاست که سر زبان‌ها افتاده و تنورش، تقریبا هر روز با اخبار و شایعات مختلف داغ‌تر می‌شود. امروز، تصویری منتشر شده که طراحی نمای جلوی وان پلاس 13 را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش gizmochina، لوئیس لی، مدیر وان پلاس، اولین عکس وان پلاس 13 را در شبکه احتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. در این عکس، فقط نمای جلویی گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نمایشگر باریک هستند؛ اما با توجه به رنگ وال‌پیپر گوشی، حاشیه‌ها دقیقا مشخص نیستند.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی نمای جلوی وان پلاس 13

مهم‌ترین چیزی که حالا از آن مطمئن هستیم، پنل صفحه نمایش BOE Oriental Screen نسل دوم است که تایید شده همراه با گوشی وان پلاس 13 کارش را آغاز می‌کند. گوشی وان پلاس 12 که نسل قبلی بود، از نسل اول این پنل نمایشگر برخوردار شد. نمایشگر وان پلاس 12 از روشنایی 4500 نیت، رزولوشن 1440×3168 پیکسل، نرخ نوسازی 10 هرتز و دیمینگ PWM 2160Hz و تراکم پیکسل 510 ppi پشتیبانی می‌کند.

طراحی نمای جلوی وان پلاس 13

لوئیس لی اعلام کرده است که نسل دوم پنل نمایشگر Oriental، عملکرد بهتری خواهد داشت و مدعی شد که با اختلاف زیادی نسبت به مدل‌های دیگر برتری دارد. او دقیقا به جزئیات خاصی اشاره نکرده و به همین دلیل، دقیقا نمی‌دانیم که منظور او از عملکرد بهتر چیست؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نمایشگر وان پلاس 13 بهتر از نمایشگر تحسین‌برانگیز وان پلاس 12 باشد.

به‌تازگی تصویری از پنل پشتی وان پلاس 13 هم منتشر شده بود و بخش دوربین این گوشی را به نمایش می‌گذاشت. طراحی ماژول دوربین وان پلاس 13 با نسل قبلی فرق دارد و به نظر می‌رسد که برخلاف وان پلاس 12، تا لبه‌های گوشی امتداد پیدا نمی‌کند.

مشخصات وان پلاس 13

گفته می‌شود که وان پلاس 13 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 با رم 24 گیگابایت LPDDR5X مجهز می‌شود. با توجه به آنچه در گواهی 3C چین آمده، می‌توان گفت که این موبایل پرچمدار از توان شارژ 100 وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که وان پلاس 13 به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و از قابلیت شارژ وایرلس 50 وات برخوردار می‌شود.

انتظار می‌رود که در تنظیمات دوربین وان پلاس 13 از یک لنز 50 مگاپیکسل واید (LYT-808 با قابلیت OIS)، لنز 50 مگاپیکسل اولترا واید (LYT-600) و لنز 50 مگاپیکسل پریسکوپ (LYT-600 با زوم 3x) استفاده شود. در نمای جلویی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصات وان پلاس 13 باید به استاندارد ضد آب IP69، اسلایدر هشدار، فریم فلزی و موتور هپتیک 0916 Turbo اشاره کرد.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی وان پلاس 13 چیست؟ آیا تا به حال از گوشی‌های پرچمدار وان پلاس استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر