coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

واریز مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان [+ جزئیات]

از شب گذشته مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان به حساب آنها واریز شده است. رقم این واریزی چقدر است و برای کدام بازنشستگان واریز شده است؟

روز گذشته از تصویب لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق بازنشستگان و احکام سن و سابقه بازنشستگی توسط نمایندگان مجلس خبر دادیم. این لایحه شامل دو جزء بود و دو هدف کلی را دنبال می‌کرد. مطابق با این لایحه، بازنشستگان انتظار دارند با اصلاح لایحه متناسب‌سازی، احکام حقوقی جدید به سرعت در ماه جاری صادر و معوقات آن پرداخت شود.

راهنمای خرید تکراتو

در همین رابطه از شب گذشته مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری به حساب این افراد واریز شده است.

به نقل از ایلنا؛ رقم علی‌الحساب همانطور که از نامیش پیداست، قطعی نیست و رقم قطعی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری پس از محاسبات دقیق همترازی و صدور احکام به حساب آنان واریز می‌شود.

واریز مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان

واریزی 1 میلیون تومانی علی‌الحساب از روز گذشته تا انتهای شب به حساب بازنشستگان ذکر شده واریز شده است. پس این افراد برای تیر و مرداد 1403 هرماه مبلغ 1 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

البته هنوز این مبلغ برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؛ کارگران بازنشسته به جز 3میلیون تومان پیش از انتخابات ریاست جمهوری، هیچ زمان مبلغی برای علی‌الحساب متناسب‌سازی دریافت نکردند؛ این بازنشستگان می‌گویند نباید در پرداخت‌ها تبعیض حاکم باشد.

واریز مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر