coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات بیشتری از مشخصات تراشه و دوربین ردمی K80 منتشر شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی سری Redmi K80، جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. اخیرا گزارشی منتشر شده که جزئیاتی را درباره تراشه و دوربین ردمی K80 و K80 Pro ارائه می‌دهد.

به گزارش gizmochina، گوشی‌های سری ردمی کا 80 در ماه نوامبر (آبان) معرفی می‌شوند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها ری‌برند شده و در بازار جهانی با نام رسمی پوکو F7 و پوکو F7 Pro عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها گواهی پلتفرم رادیو را دریافت کرده‌اند و حالا جزئیاتی از دوربین و تراشه سری ردمی K80 منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از تراشه و دوربین ردمی K80 و K80 Pro می‌دانیم

هر دو گوشی به سه لنز دوربین مجهز می‌شوند و لنز اصلی، 50 مگاپیکسل خواهد بود. در گزارش جدید آمده که ردمی کا 80 به دوربین تله فوتو مجهز می‌شود؛ در حالی که برای مدل پرو، یک لنز تله‌فوتوی پیشرفته‌تر 50 مگاپیکسل با زوم 3x در نظر گرفته شده است. این یک ارتقاء نسبت به لنز 2x در گوشی ردمی K70 Pro به حساب می‌آید. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی استاندارد ضد آب IP69 دارند.

تراشه و دوربین ردمی K80 و K80 Pro می‌دانیم

در گزارش‌های قبلی آمده بود که این گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند. اما در خبر جدید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اشاره شده؛ البته فقط برای مدل پرو. اگر این خبر درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ردمی K80 پرو با پیشرفتی چشمگیر در بخش عملکرد پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و هوش مصنوعی همراه شود. به نظر می‌رسد که این خبر، دقیق‌تر از گزارش‌های قبلی است. چون ردمی K70 و K70 Pro هم به‌ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و نسل 3 مجهز شده‌ بودند و طبیعی‌است که ردمی همین روند را در نسل جدید هم تکرار کند.

دیجیتال چت استیشن اخیرا مدعی شده که قیمت تراشه‌ی پرچمدار جدید کوالکام، 190 دلار خواهد بود که یعنی 20 درصد گرانتر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت ردمی کا 80 و کا 80 پرو در دست نیست؛ اما اگر این خبر درست باشد، احتمالا قیمت نسخه‌ی پرو بسیار بالاتر از ردمی کا 70 خواهد بود. گوشی‌های ردمی K70 و K70 پرو به‌ترتیب با قیمت 352 و 465 دلار به بازار آمده بودند.

مشخصات سری ردمی K80

هر دو گوشی احتمالا به نمایشگر 6.67 اینچ 120 هرتزی با رزولوشن 2K مجهز خواهند شد. این نمایشگر توسط شرکت چینی TCL Huaxing Optoelectronics ساخته می‌شود. ردمی برای گوشی‌ رده‌بالاتر این خانواده از باتری 6500 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد که یکی از ترندهای سال 2024 است. در حال حاضر، این مهم‌ترین اطلاعاتی است که از سری ردمی K80 در اختیار داریم. به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. پس فراموش نکنید که دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر