coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی جدید سامسونگ با شماره سریال SM-G615F در بنچمارک ظاهر شد

گوشی جدید سامسونگ با شماره سریال SM-G615F در بنچمارک ظاهر شد
گوشی جدید سامسونگ در پایگاه داده ای بنچمارک جی اف ایکس بنچ و گیک بنچ ظاهر شد. این دستگاه با شماره مدل SM-G615F در این دو وب سایت محک خورده و بر اساس لیست منتشر شده از بنچمارک جی اف ایکس بنچ دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از یک پردازنده MT6757  مدیاتک قدرت می گیرد.

گوشی جدید سامسونگ دارای 3 گیگابایت رم بوده و فضای ذخیره سازی آن با 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود. در بخش ثبت تصاویر این اسمارت فون آمده است که یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و جالب آنکه دوربین سلفی آن نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا وارد بازار خواهد شد.

گوشی جدید سامسونگ

از سوی دیگر پردازنده لیست شده در بنچمارک گیک بنچ برای گوشی جدید سامسونگ یک تراشه هشت هسته ای با سرعت پردازشی 1.69 گیگاهرتز عنوان شده و بقیه مشخصات همانی است که در جی اف ایکس بنچ نیز به نمایش درآمده است. 3 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا دقیقا همانی است که در GFXBench نکه دوربین سلفی آن نیز با سنسور آ به ان اشاره شده است.

گوشی جدید سامسونگ

این دستگاه در آزمون تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز 840 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3426 را به دست آورده است. در حالی که هیچ جزئیات تایید شده ای درباره گوشی جدید سامسونگ وجود ندارد؛ اما گفته می شود که سامسونگ SM-G615F به احتمال زیاد به سری گوشی های Galaxy On این کمپانی تعلق خواهد داشت.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدارو شکر
    سامسونگ همیشه عشق من بوده و خواهد ماند
    بهترینه واقعا

    پاسخ