coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 نشان می‌دهد که ادعای شارژ 45 واتی نادرست است

درحالی که در برخی مستندات چینی به این موضوع اشاره شده بود که تمامی مدل‌های آیفون 16 از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کنند، آزمایش‌های جدید خلاف آن را نشان می‌دهند. در تست‌های جدید سرعت شارژ سری آیفون 16 علیرغم بهبود‌هایی که داشته، به آن اندازه‌ای نیست که قبلا گزارش شده بود.به‌گزارش macrumors، هفته‌ی گذشته سایت ChargerLAB آیفون 16 پرومکس را با چند مدل شارژر اپل و دیگر برند‌ها آزمایش کرد و متوجه شد حداکثر سرعت شارژ پایدار در این مدل تقریبا 30 وات است.

در یکی از تصاویری که این سایت منتشر کرده، نشان داده شده که آیفون 16 پرو زمانی که از شارژ 140 واتی تایپ‌سی اپل استفاده کرد در بالاترین حالت به سرعت شارژ 37 وات رسید؛ اما مشخص نشد که دستگاه تا چه مدت با این سرعت شارژ شده است.

راهنمای خرید تکراتو

بررسی دقیق سرعت شارژ سری آیفون 16

این پیشرفت نسبت به سرعت شارژ 27 واتی مدل‌های آیفون 15 پرو و پرومکس قابل توجه است اما این آزمایش نشان داد که مشخصا سرعت شارژ سری آیفون 16 به عدد ادعایی 45 وات نمی‌رسد.

هفته‌ی گذشته سایت فون‌آرنا اعلام کرد، دستگاه زمانی به بالاترین حد سرعت شارژ 38 وات می‌رسد که تحت فشارهای سنگینی مثل تست‌های بنچمارک یا بازی کردن باشد. این سایت در گزارشی دیگر به این موضوع اشاره کرده بود که آیفون 16 به سرعت شارژ پایدار نزدیک به 20 وات دست یافته‌ است.

بررسی دقیق سرعت شارژ آیفون 16

اپل در تبلیغات خود بیان کرده بود که تمامی مدل‌های آیفون 16 با استفاده از شارژر USB-C با توان 20 وات یا بیشتر طی 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می‌شوند که دقیقا همان ادعایی است که برای تمامی مدل‌های آیفون 15 مطرح شده بود.

به طور کل، علیرغم اینکه تمامی خانواده آیفون 16 از پروتکل USB-C Power Delivery 3.0 با ولتاژ 15V/3A و توان 45 وات پشتیبانی می‌کنند، واضح است که این دستگاه‌ها با سرعت 45 وات شارژ نمی‌شوند. بنابراین یا شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده، به کل اشتباه بوده یا به درستی تفسیر نشده است. بااینحال، سرعت شارژ این دستگاه‌ها در شرایط خاص بهبود‌های جزئی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر