coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت دوربین گلکسی اس 23 اولترا منتشر شد؛ رفع نواقص و باگ‌های دوربین

سامسونگ آپدیت دوربین گلکسی اس 23 اولترا را در کره جنوبی منتشر کرده است. این آپدیت به زودی در سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، با انتشار آپدیت One UI 6.1.1، کاربران Galaxy S23 Ultra با مشکلاتی در دوربین مواجه شدند. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت سامسونگ آپدیت جدیدی را برای کاربران این گوشی در کره منتشر کرده و در این به‌روزرسانی مشکلات اصلی دوربین را برطرف کرده است. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید سامسونگ شامل وصله امنیتی سپتامبر 2024 می‌شود و امنیت دستگاه‌های گلکسی اس 23 اولترا را افزایش می‌دهد. حال، باید برای انتشار گسترده این آپدیت صبر کنیم تا ببینیم تا چه حد در افزایش امنیت و رفع باگ‌ها خوب عمل می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

آپدیت دوربین گلکسی اس 23 اولترا

در حال حاضر، گلکسی S23 Ultra این به‌روزرسانی را در کره دریافت کرده و شماره ساخت آن با عبارت XI1 به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که سامسونگ سخت در تلاش است تا باگ‌ها را برطرف کند و در عین حال برای انتشار اولین نسخه بتا One UI 7.0 آماده شود. معمولا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری با یک‌سری باگ‌ها و نواقص همراه هستند و برندهای مربوطه بلافاصله این اشکالات را شناسایی کرده و سعی می‌کنند آنها را در آپدیت‌های بعدی از بین ببرند. سامسونگ نیز بسته جدید OTA را ظرف 2 هفته آماده کرده و به تدریج در حال ارائه این به‌روزرسانی به کاربران است.

آپدیت دوربین گلکسی اس 23 اولترا

این به‌روزرسانی مبتنی بر رابط کاربری One UI 6.1.1 بوده و ویژگی‌های جدید Galaxy AI را دربرمی‌گیرد. حجم آپدیت منتشر شده برای کاربران ساکن در کره جنوبی 376 مگابایت است. با این حال، اندازه و حجم به‌روزرسانی می‌تواند بسته به منطقه متفاوت باشد. انتظار می‌رود که سامسونگ تا چند روز دیگر این به‌روزرسانی را در سایر مناطق نیز عرضه کند. کاربران از مشکلات دوربین راضی نیستند و مشتاقند بدانند که آپدیت جدید سامسونگ چه زمانی به دست آنها می‌رسد. همان‌طور که گفته شد، به‌روز‌رسانی منتشر شده شامل وصله امنیتی سپتامبر 2024 هم می‌شود و امنیت سیستم را بهبود می‌بخشد.

گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین و برجسته‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2023 میلادی بود که در قلب خود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را جای داده بود. این گوشی هوشمند با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 همچنان قدرتمند است و کاربران خود را راضی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت دوربین گلکسی اس 23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر