coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نمایشگر سری شیائومی 15 روشن‌تر است و بازتولید رنگ بهتری دارد

نمایشگر سری شیائومی 15 به لطف پنل‌های Huaxing C9 برند TCL هم روشنایی بیشتری خواهد داشت و هم عملکرد بهتری را در بازتولید رنگ از خود نشان خواهد داد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، سری 15 شیائومی در تاریخ 23 اکتبر 2024 با پنل‌های پیشرفته جدید برای تجربه بصری بهتر به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود که برای صفحه نمایش گوشی‌های جدید شیائومی از پنل‌های TCL استفاده خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

از سوی دیگر، پست جدیدی که در حساب رسمی TCL Huaxing در WeChat منتشر شده نشان می‌دهد که پنل جدید این شرکت یعنی Huaxing C9 به زودی معرفی خواهد شد.

نمایشگر سری شیائومی 15

به گفته منابع داخلی صنعت موبایل، TCL با استفاده از مواد شب‌تاب در پنل Huaxing C9 به موفقیت بالایی در تولید رنگ بهتر و روشنایی بیشتر دست یافته است. اگر این ادعا درست باشد، سری 15 شیائومی بدون شک دید بهتری را در فضای باز به کاربران ارائه خواهد داد.

نمایشگر سری شیائومی 15

شرکت TCL اولین مشتری صفحه نمایش C9 خود را فاش نکرده، اما با توجه به اینکه سری Xiaomi 13 و Xiaomi 14 به ترتیب با پنل‌های C7 و C8 تی سی ال معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که سری Xiaomi 15 نیز اولین دریافت‌کننده پنل‌های C9 باشد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که انبار‌ نمایشگر LTPS CSOT گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال 2024 در رتبه دوم جهان قرار گرفته است. علاوه بر این، محموله‌ پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر به 39 میلیون دستگاه رسیده که نسبت به سال گذشته 180 درصد افزایش داشته است. برای کسانی که آشنایی ندارند، CSOT یک شرکت چینی بوده که تخصص آن در توسعه و تولید پنل‌ نمایشگرهای گوشی است. جالب است بدانید که این شرکت توسط TCL در سال 2009 تاسیس شده است.

گفته می‌شود که صفحه نمایش شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به ترتیب مانند مدل‌های سال گذشته دارای رزولوشن 1.5K و 2K خواهد بود. همچنین ادعا شده است که اندازه نمایشگر هر دو مدل مشابه نسل قبلی بوده و نسخه‌های پایه و پرو به ترتیب تراکم پیکسلی 450 و 500 پیکسل در اینچ را ارائه خواهند داد. این بدین معناست که کاربران از تجربه بصری واضح و شفافی برخوردار خواهند شد.

شایان ذکر است که هر دو مدل طراحی نسل پیشین در قسمت جلویی را حفظ کرده و بر این مبنا نسخه پایه دارای یک صفحه نمایش تخت و نسخه پرو دارای یک صفحه نمایش میکرو خمیده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمایشگر سری شیائومی 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر