coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اجرای طرح سهولت دریافت گواهینامه موتورسیکلت ؛ ثبت درخواست به صورت آنلاین

بر اساس رئیس مرکز صدور گواهینامه، دریافت گواهینامه موتورسیکلت آسان‌تر می‌شود. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

چند روز پیش اخبار جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد، هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. به گزارش خبر فوری، اکنون احمد کرمی‌اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور، از آنلاین شدن فرآیند ثبت درخواست گواهینامه موتور سیکلت خبر داده است.

راهنمای خرید تکراتو

دریافت گواهینامه موتورسیکلت آسان‌تر می‌شود

کرمی در این باره توضیح داد: «بالغ بر شش میلیون و پانصد هزار نفر در جامعه بدون داشتن گواهینامه، از موتور سیکلت استفاده می‌کنند و به همین منظور طرحی با هدف کاهش این جامعه آماری در حال اجرا است.»

وی افزود:

برای تسهیل فرآیند صدور گواهینامه موتور سیکلت، طی طرحی کل فرآیند ثبت درخواست گواهینامه موتور سیکلت به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

اجرای طرح سهولت دریافت گواهینامه موتورسیکلت ؛ ثبت درخواست به صورت آنلاین

او در پایان در خصوص شرایط دریافت گواهینامه موتورسیکلت توضیح داد: «در این طرح، متقاضی زمان و هزینه کمتری صرف می‌کند و تنها شرط برای داوطلب، داشتن موتور سیکلت به نام شخص یا والدین اوست و در صورت موفقیت در آزمون‌ها، فرد یک روزه گواهینامه را دریافت می‌کند.»

سال گذشته پلیس راهور، طرح گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را پس از ده سال دوباره به راه انداخت. این طرح به منظور ترغیب موتورسواران به دریافت گواهینامه اجرا شد.

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که تغییرات پلیس راهور ثمربخش بوده است. انتظار می‌رود آنلاین شدن مراحل دریافت گواهینامه نیز بتواند موتورسواران بیشتری را به دریافت گواهینامه سوق دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر