coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هواوی و BYD همکاری جدیدی آغاز کردند؛ فناوری Qiankun ADS 3.0 چیست؟

هواوی و BYD همکاری جدیدی را آغاز کرده که به واسطه آن قرار است فناوری رانندگی هوشمندی برای خودروهای آفرودی به نام Qiankun ADS 3.0 تعبیه شود.

برند فانگ چنگ بائو که زیرمجموعه شرکت BYD است، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع توسعه فناوری رانندگی هوشمند مخصوص خودروهای آفرودی با هواوی غول تکنولوژی جهان امضا کرده است. این خبر را بی وای دی در یک رویداد اختصاصی اعلام کرد و گفت که فناوری مذکور Qiankun ADS 3.0 نام دارد.

راهنمای خرید تکراتو

بوسیله این سیستم، خودروهای آفرودی می‌توانند بدون نیاز به نقشه عبور از موانع و پارک هوشمند را به بهترین شکل انجام دهند. ظاهراً برند Fang Cheng Bao خودرویی آفرودی تحت نام فانگ چنگ بائو بائو ۸ توسعه داده که اولین خودرو آفرودی مجهز به سیستم هوشمند هواوی است.

از توانایی‌هایی بالای این فناوری پیشرفته می‌توان به پارک خودکار خودرو هنگامی که راننده پیاده می‌شود. اشاره کرد. با این وجود حالا هواوی و BYD می‌توانند ادعا کنند که یکی از برترین فناوری‌های موحود در یک خودرو را در اختیار دارند.

توسعه فناوری جدید با همکاری هواوی و BYD

همکاری هواوی و Fang Cheng Bao با تمرکز بر پژوهش‌های مشترک و توسعه عمیق در زمینه رانندگی هوشمند برای برند فانگ چنگ بائو صورت می‌گیرد. خودرو فانگ چنگ بائو بائو ۸ که به‌ زودی عرضه می‌شود، نخستین خودروی بی وای دی خواهد بود که از سامانه رانندگی هوشمند هواوی بهره می‌برد. این خودرو با سیستم Qiankun ADS 3.0 هواوی عرضه خواهد شد.

توسعه فناوری جدید با همکاری هواوی و BYD

ویژگی‌های فناوری Qiankun ADS 3.0 هواوی

در این همکاری، دو شرکت در تلاشند تا نخستین سامانه رانندگی هوشمند اختصاصی برای خودروهای آفرود را در سطح جهانی توسعه دهند. نسخه ADS 3.0 از سامانه Qiankun یک ارتقاء جامع از نسخه قبلی ADS 2.0 بوده و در زمینه رانندگی هوشمند بدون نیاز به نقشه، عبور از موانع و پارک هوشمند در تمامی شرایط بهبود چشمگیری یافته است.

توسعه فناوری جدید با همکاری هواوی و BYD

یکی از ویژگی‌های برجسته این نسخه، پارک خودکار است که به راننده اجازه می‌دهد پس از خروج از خودرو، آن را به صورت اتوماتیک پارک کند. این فناوری قبلاً در برخی از مدل‌های همکاری‌ شده با هواوی نظیر لوکسید S7 به نمایش گذاشته شده است. در کنار این‌ها باید گفت شناخت جاده‌ها و تحلیل تصاویر در این نسخه به لطف داده‌های بیشتر و انجام آزمایش‌های جامع در شرایط واقعی به‌ طور قابل‌ توجهی بهبود پیدا کرده است.

توسعه فناوری جدید با همکاری هواوی و BYD
لوکسید S7

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تکنولوژی رانندگی جدید هواوی و بکارگیری آن در خودروهای آفرودی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر