coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

Honor در حال توسعه گوشی‌ای است که از همه جهت تا می‌شود؛ گوشی‌های سه‌تاشو نیامده به پایان راه رسیدند؟

به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو سه‌گانه هنوز نیامده قدیمی شده‌اند؛ چراکه برندهایی همچون آنر قصد دارد دستگاهی تولید کند که از چند جهت تا می‌شود.

به‌گزارش phonearena، شرکت‌ها به دنبال تولید گوشی‌هایی با بیشترین فضای صفحه‌نمایش هستند. به نظر می‌رسد فقط بزرگ کردن نمایشگرها آن هم به قاعده چند اینچ روح کمال‌گرایی‌شان را اغنا نمی‌کرد. این شد که از گوشی‌های فلت، به گوشی‌های تاشو و بعد سه‌تاشو روی آوردند.

راهنمای خرید تکراتو

پس از رونمایی هواوی گوشی سه‌تاشو میت ایکس تی، آنر ترغیب شده تا گوشی‌ای تولید که که به جای دو جا از چند جا و در چند جهت تا شود.

آیا گوشی‌های تاشو سه‌گانه فعلی قدیمی شده‌اند؟

این شرکت اخیرا ثبت اختراعی منتشر کرده جزئیات دستگاهی را نشان می‌دهد که به نظر در وسط خود یک علامت «+» دارد. (به نظر من چیزی شبیه به چهارراه) این طرح شامل دو خط تا است که در تمام طول صفحه‌نمایش این گوشی فرضی امتداد دارد. به این ترتیب این گوشی هم به صورت عمودی و هم به صورا افقی تا می‌شود. این ویژگی یک معنای دیگر هم دارد؛ اینکه احتمالا این دستگاه صفحه نمایش بسیار بزرگی خواهد داشت.

آیا گوشی‌های تاشو سه‌گانه فعلی قدیمی شده‌اند؟
پتنت منتسب به گوشی چند تاشو آنر

اما این ثبت اختراع هیچ ارتباطی به گوشی سه تاشو آنر ندارد و قرار هم نیست با هواوی Mate XT رقابت کند. بلکه در مورد یک دستگاهی صحبت می‌کند که احتمالا در آینده به عنوان نوعی جدید از گوشی‌های هوشمند طبقه‌بندی می‌شود.

درصورتیکه این مدل گوشی‌ها وارد بازار شوند، به دلیل استفادهاز تکنولوژی‌های بکار رفته در آنها، قیمت‌ بالایی خواهند داشت. حتی خیلی بیشتر از چیزی که تصورش را کنید. مثلا گوشی سه تاشو جذاب هواوی در مقطعی با قیمتی بیش از 21 هزار دلار فروخته می‌شد و تنها افرادی سخت طرفدار این برند هستند یا کلکسیونرهایی که پول زیادی در اختیار دارند، حاضر به خرید گوشی‌ای با این قیمت گزاف هستند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر