coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران حرفه‌ای می‌گوید چطور پست بگذارند + ویدیو

قابلیت Best Practices اینستاگرام ، جدیدترین دستاورد متاست که به این پلتفرم اضافه کرده است. این قابلیت به ادمین‌های اکانت‌های پربازدید و پرطرفدار توصیه‌هایی برای تولید و اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌کند.

به‌گزارش theverge، در واقع این قابلیت به کاربران حرفه‌ای کمک می‌کند تا محتوایی که قصد به اشتراک‌گذاری آن را دارند به صورت اثربخش‌تری مدیریت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آشنایی با قابلیت Best Practices اینستاگرام

مدیر اینستاگرام، آدام موسری طی پستی به اهمیت قابلیت Best Practices اینستاگرام اشاره کرده و توضیح داده که این ویژگی برای خالقان محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از این نکات، عکس‌ها و ویدئوهای جذاب‌تر و مفیدتری با کارایی بهتر ارائه کنند. این قابلیت هم‌اکنون در بخش داشبورد حرفه‌ای پروفایل (Professional dashboard) در دسترس است.

پیشنهادهایی که این قابلیت به ادمین‌های پیج‌های پربازدید ارائه می‌کند شامل توصیه‌های عمومی‌ای می‌شود که معمولا در تمامی شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند. مثل پیگیری رشد فالوورها در دراز مدت و اینکه مدام پست بگذارید.

اما این قابلیت فقط به گفتن اینها بسنده نمی‌کند بلکه شامل برخی توصیه‌های‌ دقیق‌تری نیز می‌شود که با الگوریتم‌های اینستاگرام هماهنگ است. مثلا این قابلیت ممکن است هشدار دهد که ویدیوهای ریلز بیش از 90 ثانیه کمتر به کاربران جدید نمایش داده می‌شوند. این توصیه با رویکردهایی که قبلا موسری در توسعه محتوای کوتاه مدت گفته بود مطابقت دارد.

بطور کلی، دریافت بازخورد و راهنمایی‌ها از اینستاگرام می‌تواند برای تولیدکنندگان محتوا مفید باشد و تعامل آن‌ها با مخاطبان را افزایش دهد. هرچند که پیش از این نیز کاربران حرفه‌ای با اصول تولید محتوای جذاب آشنا بودند، اما این ویژگی می‌تواند فرآیند کار را برای آن‌ها ساده‌تر کند.

با این حال، فشار زیادی که برای تطابق با توصیه‌های اینستاگرام وجود دارد ممکن است تولیدکنندگان محتوا را وادار کند  تا مطابق میل پلتفرم عمل کنند و در غیر این صورت شانس دیده شدن محتواهایشان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر