coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افزایش فروش خودروهای برقی تسلا؛ خودروساز آمریکایی رکود فروش را معکوس کرد

طبق آماری که تسلا منتشر کرده، به نظر می‌رسد این شرکت علاوه بر افزایش فروش خودروهای برقی ، رشد چشمگیری در خط تولید نیز داشته است.

به‌گزارش arstechnica، تسلا در سه ماهه منتهی به سپتامبر 2024، با تولید 469.796 خودرو توانسته نسبت به بازه‌ زمانی مشابه رشد 9/1 درصدی را تجربه کند. گفته شده که تسلا توانسته 462.890 خودرو را تحویل مشتریان دهد که نشان‌ از رشد 6/3 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی دارد.

راهنمای خرید تکراتو

این افزایش فروش خودروهای برقی تسلا نشان می‌دهد این شرکت نسبت به دو فصل گذشته، عملکرد بهتری داشته است.

تسلا برای افزایش فروش خودروهای برقی خود با چالش‌هایی در بازار آمریکا و چین مواجه است

تسلا در مقایسه با سه‌ماهه‌ی قبلی 14/4 درصد بیشتر تولید کرده و 5/8 درصد بیشتر نیز خودرو به مشتریان تحویل داده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که تسلا در دو بخش تولید و فروش موفق عمل کرده؛ این موفقیت به واسطه افزایش فعالیت‌های تولیدی و تجاری شرکت نسبت به اوایل سال جاری میلادی صورت گرفته است.

تسلا بیشتر بر تولید مدل‌های محبوبی همچون 3 و Y تمرکز دارد. بطوریکه که در این بازه 443.668 دستگاه از این دو مدل تولید کرده و به مشتریان تحویل داده است. دیگر مدل‌های تسلا مانند سایبرتراک و مدل S در دسته‌بندی «سایر مدل‌ها» قرار گرفته و آمار دقیقی درباره‌ی میزان تولید و تحویل در دسترس نیست.

افزایش فروش خودروهای برقی تسلا؛ خودروساز آمریکایی رکود فروش را معکوس کرد

علیرغم افزایش فروش خودروهای برقی ، تسلا همچنان با چالش‌های مواجه است. چراکه مشتریان خودروهای تمام برقی کمتر شده و بیشتر به خرید خودروهای هیبریدی گرایش دارند. این شرایط رقابت را برای تسلا که صرفا خودروهای برقی تولید می‌کند سخت خواهد کرد.

در بازارها اصلی مانند آمریکا و چین، تسلا رقبای سرسخت‌تری مانند بی‌وای‌دی و جیلی مواججه است. در حالی که شرکت‌های خودروسازی چینی به رکورد قابل توجهی دست یافتند، سلا هنوز اطلاعات تفکیک شده‌ای از میزان فروشش در بازار منتشر نکرده است.

از قرار معلوم تسلا در تاریخ 23 اکتبر برابر با 2 آبان، گزارش مالی جامع سه‌ماهه‌ی سوم خود را منتشر خواهد کرد. از سوی دیگر قرار است در 10 اکتبر 2024 (19 مهر) از تاکسی رباتیک نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر