coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کار با جیمیل آسان‌تر شد؛ «کارت‌های خلاصه» اطلاعات پنهان‌شده را پیدا می‌کنند

گوگل قابلیت جدیدی به نام کارت‌های خلاصه (summary cards) را به جیمیل اضافه کرده که به شما کمک می‌کند اطلاعاتی که لابه‌لای صدها ایمیل پنهان شده را به‌راحتی پیدا کنید.

گوگل به‌تازگی اعلام کرده که جیمیل را از چند جهت بهینه‌سازی کرده است. به گزارش techcrunch، جیمیل اکنون کارت‌های خلاصه‌ای را ارائه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد ایمیل‌های خود را بهتر از قبل سازماندهی کنند و کارهایی مثل پیگیری بسته‌ها، تنظیم یاد‌آوری‌ها، علامت‌گذاری قبض‌ها و… را به‌راحتی مدیریت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌ها و کاربردهای کارت‌های خلاصه‌ جیمیل

گوگل اعلام کرده که این کارت‌های خلاصه، اطلاعات ایمیل‌های مختلف را به صورت بصری سازماندهی کرده و در دسته‌بندی‌های مختلف مانند خریدها، رویدادها، قبض‌ها و سفر نمایش می‌دهند. با این ویژگی، کاربران به‌راحتی می‌توانند ایمیل مورد نظرشان را پیدا کنند و نیازی نیست که تمام ایمیل‌ها را چک کنند.

قابلیت‌ها و کاربردهای کارت‌های خلاصه‌ جیمیل

گوگل با توجه به تغییر الگوی رفتاری کاربران، این تغییرات جدید را ارائه کرده است؛ اما به‌ نظر می‌رسد که آپدیت اپلیکیشن Mail در iOS 18 باعث شده که دست بجنباند و این ویژگی را سریع‌تر از آنچه که می‌خواسته، در اختیار کاربرانش قرار دهد.

کارت‌های خلاصه جدید در بالای پیام‌ها نمایش داده می‌شوند و دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌کنند؛ اطلاعاتی مانند زمان تحویل بسته، زمان فرود پرواز، موعد پرداخت قبض یا اطلاعات صندلی‌های رزرو شده در بلیت کنسرت. گزینه‌های دیگری هم پایین هر کارت خلاصه در نظر گرفته شده و کاربر با کلیک روی آنها، به تنظیمات بیشتری دسترسی خواهد داشت.

این ویژگی جدید، مبتنی بر کارت‌های خلاصه‌ی فعلی در جیمیل ساخته شده‌اند که درواقع بخش‌هایی از اطلاعات را بالای هر ایمیل نمایش می‌دادند. اما با کارت‌های جدید می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید. این کارت‌ها پویا هستند و در لحظه به‌روز می‌شوند. علاوه‌براین، گوگل مجموعه‌ای از اقدامات جدید را معرفی کرده که قبلا در دسترس نبودند؛ مثل امکان چک‌این برای پرواز، تنظیم یادآوری پرداخت قبض، یا دعوت دیگران به یک رویداد.

گوگل قصد دارد به‌زودی بخش جدیدی به نام «به‌زودی اتفاق می‌افتد» (Happening soon) را به اینباکس اضافه کند تا کاربر بتواند کارت‌های خلاصه‌ی مربوط به رویدادها یا برنامه‌هایی که به‌زودی انجام می‌شوند را سازماندهی کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر