coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a منتشر شد

پس انتشار رندر و مشخصات، این بار اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a منتشر شده است. این در حالیست که هنوز با عرضه این گوشی هوشمند بسیار فاصله داریم.

احتمالا تاکنون نام پیکسل 9a، میان‌رده بعدی گوگل را در گزارش‌های زیادی مشاهده کرده‌اید. چندی پیش اولین رندرهای اولیه این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد. پس از آن جزئیات رنگ‌بندی و ابعاد آن مشخص شد. اکنون androidheadlines، اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a را به نمایش گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a منتشر شد

البته اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a وضوح خوبی ندارند،بنابراین پیشنهاد می‌شود که برای استفاده از آنها دست نگه دارید. انتظار می‌رود در آینده نسخه باکیفیت این والپیپرها در اختیار کاربران قرار بگیرد.

همانطور که می‌بینید این تصاویر با تصاویر پس‌زمینه پیکسل 9 تفاوت چندانی ندارند. هر دو از تم گل استفاده کرده و نسخه روشن و تیره دارند.

شاید لو رفتن برخی از مشخصات و اولین والپیپرهای رسمی پیکسل 9a باعث شود شما فکر کنید که عرضه میان‌رده جدید گوگل نزدیک است؛ اما اینطور نیست. به نظر می‌رسد برای آشنایی با این گوشی هوشمند باید تا کنفرانس Google I/O 2025 در می 2025 (اردیبهشت و خرداد 1404) منظر بمانیم.

اگر خاطرتان باشد سری جدید پرچمداران گوگل چندی پیش، یعنی زودتر از تاریخ مقرر معرفی شدند. شاید برای پیکسل 9a هم چنین اتفاقی بیفتد و زودتر از انتظار روانه بازار شود.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر