coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

iOS 18.0.1 برای رفع باگ‌های نمایشگر آیفون 16 منتشر شد

اپل  IOS 18.0.1 را به منظور رفع باگ‌های نمایشگر آیفون 16 که در پی آپدیت نسخه‌ی اصلی ایجاد شده بود را منتشر کرد. این نسخه‌ی جدید با تمرکز بر رفع مشکلات نرم‌افزاری، به بهبود عملکرد آیفون‌های سری 16 کمک خواهد کرد.

به‌گزارش theverge، یکی از عمده مشکلاتی که با این بروزرسانی حل شد، بهبود عملکرد لمسی نمایشگر آیفون 16 و 16 پرو است. بعلاوه مشکلاتی که در دوربین‌های فوق‌عریض ایفون 16 پرو هنگام ضبط ویدیوهای ماکرو ایجاد می‌شد را برطرف می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

iPadOS 18.0.1 برای رفع باگ‌های آیپد پرو M4 عرضه شد

همچنین این نسخه مشکلاتی که برای مدل‌های آیپدهای مجهز به تراشه M4 ایجاد شده بود را نیز رفع خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، برخی از آیپد‌های پرو M4 پس از دریافت نسخه اصلی IOS 18 دچار اختلال عملکرد شده بودند. پس توقف کوتاه‌مدت در انتشار iPadOS 18  حالا نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

در کنار این بروزرسانی که با هدف رفع باگ‌های نمایشگر آیفون 16 منتشر شده است، سیستم‌عامل‌های دیگر مانند برای اپل واچ، macOS Sequoia 15.0.1 برای مک و visionOS 2.0.1 برای دستگاه ویژن پرو نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده نسخه‌های پیشرفته‌تری از این سیستم‌عامل‌ها منتشر شود تا دارندگان این محصولات بتوانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر