coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شباهت استاتوس واتساپ به استوری اینستاگرام بیشتر می‌شود

متا در حال توسعه‌ی قابلیتی است تا شباهت استاتوس واتساپ به استوری اینستاگرام را بیشتر کند. واتساپ بزودی مجهز به قابلیت لایک‌کردن و منشن کردن خصوصی افراد در استاتوس خواهد شد.

در توضیح این قابلیت باید گفت، واتساپ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند در استاتوس خود، افراد را به صورت خصوصی منشن کند.

راهنمای خرید تکراتو

در این حالت فردی که منشن شده، از طریق یک نوتیف خصوصی متوجه این مسئله خواهد شد. این شباهت استاتوس واتساپ به استوری اینستاگرام را بیشتر می‌کند؛ اما یک تفاوت هم وجود دارد. اینکه برخلاف تگ‌کردن در استوری اینستاگرام که تمامی مخاطبان می‌توانند آن را ببینند، در واتساپ کسی متوجه نخواهد شد چه کسی منشن شده است.

بعلاوه فرد منشن شده می‌تواند همان استاتوس را در صفحه‌ی خود بازنشر کند که قابلیت باعث افزایش تعاملات اجتماعی کاربران با یکدیگر خواهد شد.

واتساپ با قابلیت‌های جدید، تجربه استاتوس‌ها را ارتقا می‌دهد

به‌گزارش androidauthority، از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به استاتوس واتساپ اضافه خواهد شد؛ امکان لایک آنهاست. کاربران می‌توانند با یک پررنگ‌کردن قلب سبزی که در پایین هر استاتوس وجود دارد، نسبت به آن نظر دهند. نکته جالب اینکه، این لایک‌ها شمارش عمومی ندارند به این معنی که فقط منتشر کننده استاتوس می‌تواند تعداد لایک‌های دریافتی را ببیند. این قابلیت می‌تواند فضای واتساپ را به محیطی غیر رقابتی‌تر نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی بدل کند.

همچنین بنا بر اعلام واتساپ، علاوه بر قابلیت‌های مذکور، ویژگی‌های بیشتری در هفته‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند اطلاعات زیادی درباره‌ی جزئیات تغییرات منتشر نشده، اما انتظار می‌رود واتساپ به سیر تکامل و بهبود تجربه‌ی کاربری‌اش ادامه دهد و تمام سال‌هایی که با آپدیت‌ها هیچ تغییری در آن احساس نمی‌شد را جبران کند!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اما انتظار می‌رود واتساپ به سیر تکامل و بهبود تجربه‌ی کاربری‌اش ادامه دهد و تمام سال‌هایی که با آپدیت‌ها هیچ تغییری در آن احساس نمی‌شد را جبران کند
    این خط خیلی باحال بود. ایول

    پاسخ