coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو پلاس محبوب‌ترین گوشی اندرویدی 2024 در هفته اول فروش شد

ردمی نوت 14 پرو پلاس در اولین هفته فروش به دستاورد بزرگی دست یافته است. این گوشی با مشخصات برجسته و قیمت مناسبی که دارد به سرعت در میان مخاطبان محبوب شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، سری ردمی نوت 14 پرو شروع قوی و مستحکمی داشته است. شیائومی امروز اعلام کرده که مدل رده بالای این سری یعنی Redmi Note 14 Pro+ رکورد فروش در هفته اول عرضه، در میان تمام گوشی‌های اندرویدی سال 2024 و در همه محدوده‌های قیمتی، را شکسته است.

راهنمای خرید تکراتو

میزان فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس شگفت‌انگیز است

متاسفانه شرکت شیائومی آمار دقیق و رسمی فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس را به اشتراک نگذاشته، اما این دستاورد نشان می‌دهد که این گوشی در میان خریدارانی که بودجه پایین اما انتظارات بالا دارند، بسیار محبوب و معروف شده است. سری ردمی نوت شیائومی از ابتدا تا به امروز به ارائه مشخصات قوی و پرچمدار با قیمت رقابتی و پایین معروف بوده و به نظر می‌رسد که ردمی Note 14 Pro+ نیز دنبال‌کننده این سنت بوده است.

ردمی نوت 14 پرو پلاس

بخشی از جذابیت این گوشی می‌تواند در دوام بالا و قابل توجه آن باشد. شیائومی برای سری ردمی نوت 14 پرو استانداردهای IP66 ،IP68 و حتی IP69 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب در نظر گرفته است. بنابراین، گوشی نه تنها در برابر گرد و غبار و غوطه ور شدن در آب بلکه حتی در برابر فشار بالای آب نیز مقاوم است.

جالب است بدانید که شیائومی مزایای فروش اولیه برای تمامی مدل‌های سری نوت 14 پرو را تا تاریخ 14 اکتبر تمدید کرده است. این بدان معناست که هر شخصی تا قبل از این تاریخ ردمی نوت 14 پرو یا ردمی نوت 14 پرو پلاس خریداری کند، یک بسته گارانتی جامع دریافت خواهد کرد.

این بسته شامل یک سال ضمانت شکستگی صفحه نمایش، یک سال ضمانت پوشش باتری، یک سال ضمانت ورود آب و پنج سال ضمانت باتری می‌شود. علاوه بر این، در اولین سال مالکیت، خریداران می‌توانند به جای تعمیر، گوشی خود را به طور کامل تعویض کنند.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس

گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی خمیده OLED با حداکثر روشنایی 3000 نیتی است. این نمایشگر رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل و تراکم پیکسلی 446 پیکسل در اینچ را ارائه داده و از این رو تصاویر روشن، واضح و شفافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام مجهز شده که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

ردمی نوت 14 پرو پلاس

برای عکاسی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.55 ​​اینچی و لرزش‌گیر OIS، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2.5 برابر و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده است.

منبع تغذیه یک باتری بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی است که به لطف فناوری باتری Si/C چگالی انرژی بالاتری را به شکل فشرده ارائه می‌دهد و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که این گوشی تنها 210 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره محبوبیت ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر