coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این عکس‌ها طراحی شیائومی 15 پرو را نشان می‌دهند

طراحی شیائومی 15 پرو در این عکس‌های جدید آشکار شده است. به‌لطف Smartprix و افشاگری به نام Kartikey، اولین عکس‌ها از گوشی پرچمدار جدید شیائومی به بیرون درز کرد.

حالا که به فصل معرفی پرچمداران اندرویدی نزدیک می‌شویم، تمام توجه‌ها به‌ سمت شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو جلب شده که از موردانتظارترین گوشی‌های پرچمدار 2024 هستند. شیائومی هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی‌ها را اعلام نکرده؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سری شیائومی 15 تا پایان ماه اکتبر (مهر تا اوایل آبان) در چین معرفی می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

شباهت طراحی شیائومی 15 پرو به نسل قبلی

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، طراحی شیائومی 15 پرو شباهت زیادی به شیائومی 14 پرو دارد و ساختار پنل‌های شیشه‌ای و فریم تخت آنها تقریبا یکسان است. با این حال،‌ xiaomitime گزارش کرده که ابعاد به‌طور ماهرانه‌ای تنظیم شده تا شیائومی 15 پرو بتواند از باتری و نمایشگر بزرگتر برخوردار شود. به‌نظر می‌رسد که رنگبندی شیائومی 15 پرو شامل گزینه‌های رنگی مشکی، سفید و نقره‌ای باشد. همچنین، احتمالا یک نسخه ویژه تیتانیومی هم وجود خواهد داشت؛ درست مثل شیائومی 14 پرو.

یکی از بخش‌هایی که در طراحی شیائومی 15 پرو جلب توجه می‌کند، مربوط به ماژول دوربین پنل پشتی است که به‌زیبایی سه لنز دوربین و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری را در خود جا داده است. فلش دوربین هم بیرون از جزیره دوربین دیده می‌شود.

مشخصات شیائومی 15 پرو

شیائومی 15 پرو به نمایشگر 6.78 اینچ AMOLED مجهز می‌شود که از هر چهار طرف کمی خمیدگی دارد. این نمایشگر با رزولوشن 2K، از تراکم پیکسلی بیش از 500 ppi برخوردار شده و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. شیائومی در این پرچمدار از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده می‌کند که با رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت جفت می‌شود.

دوربین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی است. شیائومی 15 پرو به سنسور اصلی 50 مگاپیکسل Light Fusion 900 با دیافراگم f/1.4 مجهز شده که عملکرد بسیار خوبی را در محیط‌های کم‌نور به نمایش می‌گذارد. یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسل و سنسور تله ماکروی 50 مگاپیکسل جدید سونی IMX858 5X نیز تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو را تکمیل می‌کنند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

در اینجا باید اشاره کنیم که تنظیمات دوربین گوشی‌های سری شیائومی 15 هم مثل شیائومی 14 از تنظیمات لایکا بهره‌مند خواهد شد. از دیگر مشخصات شیائومی 15 پرو می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو، استاندارد ضد آب و گرد و غبار و ویژگی‌های هوش مصنوعی HyperOS 2.0 اشاره کرد.

جالب است بدانید که نسخه ویژه‌ی تیتانیومی به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهد شد. همچنین، گفته می‌شود که وظیفه‌ی تامین انرژی بر عهده‌ی یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت است که با توان 90 وات سیمی، 80 وات بی‌سیم و 10 وات بی‌سیم معکوس شارژ می‌شود.

تاریخ معرفی و قیمت شیائومی 15 پرو

سری شیائومی 15 احتمالا اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) در چین معرفی و عرضه می‌شود. اما تاریخ عرضه جهانی آنها مشخص نیست. همچنین، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی‌ها فاش نشده؛ اما با توجه به گزارش‌ها درباره افزایش قیمت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آنها نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کند.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی شیائومی 15 پرو چیست؟ آیا شیائومی با این طراحی توانسته رضایت شما را جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر