coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل یکی از مشتریان نمایشگر‌های Novatek خواهد بود؛ گمانه‌زنی‌ درباره نمایشگر آیفون 17 ایر

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که اپل از یک تکنولوژی پیشرفته برای نمایشگر آیفون 17 ایر استفاده خواهد کرد.

به گزارش نشریه زنجیره تامین DigiTimes، شرکت تایوانی Novatek اعلام کرده که می‌خواهد تولید انبوه نمایشگر OLED با فناوری TDDI (ادغام درایور لمسی و نمایشگر) را از سه ماهه‌ی دوم 2025 آغاز کند.

راهنمای خرید تکراتو

در این گزارش آمده است که اپل احتمالا یکی از اولین مشتریان نمایشگرهای Novatek خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این ادعا صرفا براساس حدس و گمان است.

DigiTimes گزارش کرده که علیرغم سکوت منابع آگاه صنعت درباره مشتریان نهایی، گمان می‌رود که برنامه‌ریزی Novatek برای تولید انبوه نمایشگر در سال 2025، با زمان معرفی آیفون‌های نسل بعدی اپل همخوانی دارد.

این تکنولوژی می‌تواند مسیر را برای آیفون 17 ایر هموار کند

با فرض درست بودن این گمانه‌زنی، این احتمال وجود دارد که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 17 به این فناوری مجهز شود. استفاده از تکنولوژی TDDI به این معنی‌است که دستگاه‌های اپل به نمایشگر‌های OLED نازکتر مجهز می‌شوند؛ چون لایه‌های لمسی و نمایشگر با هم ادغام می‌شوند. این مشخصات با گزارش‌هایی که درباره گوشی آیفون 17 ایر شنیده‌ایم، همخوانی دارند.

این تکنولوژی می‌تواند مسیر را برای آیفون 17 ایر هموار کند

البته هنوز مشخص نیست که اپل به سمت پذیرش این تکنولوژی حرکت می‌کند یا خیر. در گزارش دیجی‌تایمز اشاره شده که اپل احتمالا از این تکنولوژی در محصولاتی که مشتریان کمتری دارند، مثل آیپد و اپل واچ استفاده خواهد کرد. همچنین، گفته می‌شود که این تکنولوژی می‌تواند برای آیفون‌ها یا آیپدهای تاشوی این کمپانی هم مناسب باشد.

نظر شما درباره استفاده از تکنولوژی ادغام درایورهای لمسی و نمایشگر در گوشی آیفون 17 ایر چیست؟ وجود گوشی آیفون 17 ایر هنوز در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست که اصلا چنین آیفونی به بازار عرضه شود؛ بنابراین پیش‌بینی درباره تکنولوژی‌های آن واقعا دشوار است. اما نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر