coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات اوپو فایند ایکس 8 فاش شد + عکس‌های واقعی و تاریخ رونمایی

به‌تازگی عکس‌های واقعی و مشخصات اوپو فایند ایکس 8 در فضای آنلاین منتشر شده است. عکس‌ها نشان می‌دهند که این پرچمدار از نمایشگری با حاشیه‌های باریک و ماژول دوربین دایره‌ای برخوردار شده است.

در عکسی دیگر، فریم گوشی را با نوارهای آنتن سفید می‌بینیم که از ساختار فلزی این گوشی خبر می‌دهد. رنگبندی اوپو فایند ایکس 8 نیز فاش شده است. قبلا گزارش شده بود که این اسمارت‌فون در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود؛ حالا در این عکس‌ها، رنگ سفید را هم می‌بنیم. اما درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 8 چه می‌دانیم؟

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

به گزارش gizmochina، کاربری در ویبو، لیست مشخصات کامل اوپو Find X8 را به اشتراک گذاشته است. گفته شده که این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.5 اینچ BOE با رزولوشن 1.5 مجهز می‌شود و حاشیه‌های اطراف نمایشگر از هر چهار طرف، به یک اندازه ضخامت دارند. همچنین، سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

وظیفه‌ی پردازش این گوشی برعهده‌ی تراشه پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی 9400 است و انرژی مورد نیاز را یک باتری 5700 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند. این باتری با توان 80 وات سیمی و 50 وات وایرلس مغناطیسی شارژ می‌شود.

اما درباره مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 8 باید گفت که در تنظیمات آن از سنسور پریسکوپ تله فوتوی 50 مگاپیکسل سونی LYT-600 استفاده شده است و از ماکرو پشتیبانی نمی‌کند. ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سیستم عامل است. گزارش شده که اوپو فایند ایکس 8 همراه با اندروید 15 و رابط ColorOS 15 راه‌اندازی می‌شود. اسلایدر هشدار و دکمه‌ی مجازی حساس به فشار با قابلیت شخصی‌سازی،‌ از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار اوپو هستند.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

اوپو در ساخت فریم گوشی از فلز و در ساخت پنل‌ها از شیشه‌ استفاده خواهد کرد. فایند ایکس 8 به‌لطف استاندارد IP68 یا IP69، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب خواهد داشت. ضخامت پرچمدار جدید اوپو به 7 میلی‌متر و وزن آن به 190 گرم می‌رسد.

گفته می‌شود که این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای/ آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود و حتی یک رنگ صورتی هم وجود خواهد داشت. در آخر باید به تاریخ معرفی اوپو فایند ایکس 8 اشاره کنیم. اوپو احتمالا 21 اکتبر (30 مهر) از گوشی جدیدش رونمایی می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات اوپو فایند ایکس 8 و طراحی آن چیست؟ آیا این مدل می‌تواند رقابت را برای سری شیائومی 15 دشوار کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر