coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وام جدید مسکن با شرایط عالی ؛ تسهیلات مسکن با سود 13 درصد [+ ویژگی‌ها]

برای دریافت وام جدید مسکن باید حساب کوتاه‌مدت باز کنید. این طرح تسهیلاتی توسط بانک مسکن ارائه شده که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون بازپرداخت 60 ماهه است.

 بانک مسکن، طرح تسهیلاتی جدید به نام طرح «تابش» راه‌اندازی کرده است که طبق آن متقاضیان می‌تواند با افتتاح حساب کوتاه‌مدت و سپرده‌گذار، مبلغی وام تحت عنوان وام جدید مسکن دریافت کنند. در شرایط دریافت وام مسکن جدید اعلام شده که این وام به علت تأمین مالی افردی درنظر گرفته شده که قصد خرید مسکن دارند، اما بودجه‌شان کفاف نمی‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

همانگونه که بالا اشاره کردیم، این وام دارای شرایطی منحصربه‌فرد مانند بازپرداخت اقساط تا 60 ماه است. برای اطلاع از شرایط کامل وام بانک مسکن می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

وام جدید مسکن با اقساط 60 ماهه

در طرح تابش بانک مسکن ، متقاضیان امکان خرید مسکن یا دیگر موارد مرتبط را دارند. هدف از این طرح اگرچه تأمین مالی افراد برای خرید مسکن است، اما به نظر می‌رسد مبلغ آن درحدی نیست که کفاف خرید خانه را دهد.

وام جدید مسکن با اقساط 60 ماهه

جرئیات وام جدید بانک مسکن

سقف وام درنظر گرفته شده برای این طرح، 160 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 60 ماهه است. همچنین برای دیگر خدمات مبلغ وام 100 میلیون تومان و بازپرداخت آن بین 24 تا 36 ماهه است.

متقاضیان توجه کنید که دریافت این وام نیازمند معرفی ضامن رسمی است و همچنین نباید در شبگه بانکی دارای بدهی و چک برگشتی باشید.

مراحل و ویژگی‌های وام مسکن جدید

برای دریافت این وام می‌بایست حداقل 50 میلیون تومان در حساب کوتاه‌مدت مسدود کرده و بگذارید بین 3 تا 6 ماه در حساب باقی بماند. در این صورت میانگین حساب محاسبه شده و می‌توانید 25 تا 50 درصد سپرده‌گذاری خود وام دریافت کنید.

درخصوص نرخ سود وام نیز گفته شده که بسته به سپرده‌گذاری بین 12 تا 13 درصد از وام‌گیرنده سود دریافت خواهد شد.

ضمناً توحه داشته باشید که برای انجام مراحل ثبت وام و سپرده‌گذاری، می‌بایست حداقل 100 هزار تومان در حساب کوتاه‌مدت خود داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط وام و محاسبه اقساط برحسب سپرده‌گذاری و مبلغ وام می‌توانید به صفحه سپرده سرمایه گذاری ممتاز توسعه طرح تابش در سایت بانک مسکن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط دریافت وام بانک مسکن در قالب طرح تابش چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر