coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عکس‌های ویوو ایکس 200 پرو مینی از برآمدگی زیاد ماژول دوربین خبر می‌دهند

تنها چند روز تا زمان معرفی سری ویوو ایکس 200 باقی مانده و مثل همیشه، انتشار خبر درباره این گوشی‌ها سرعت گرفته است. به‌تازگی، مجموعه‌ای از عکس‌های ویوو ایکس 200 پرو مینی منتشر شده که طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند.  

ویوو ایکس 200 پرو مینی، مدل جدیدی است که به‌تازگی وارد خانواده ایکس 200 شده و طراحی جمع‌وجوری دارد. با توجه به اینکه محبوبیت مدل‌های کامپکت در بازار کاهش یافته، وارد شدن این عضو جدید کمی تعجب‌برانگیز است.

راهنمای خرید تکراتو

همانطور که می‌دانید، اپل تولید مدل‌های آیفون مینی را متوقف کرد و به جای آن، مدل‌های بزرگتر پلاس را به بازار ارائه داد. گفته می‌شود که سامسونگ نیز چنین برنامه‌ای در سر دارد و می‌خواهد نسخه پایه سری S را حذف کند.

با این حال، ویوو ایکس 200 پرو مینی قرار نیست ارزانترین مدل از سری ویوو ایکس 200 باشد و شاید ویوو با اضافه کردن ویژگی‌های پرو قصد دارد جان تازه‌ای به بازار گوشی‌های کوچک ببخشد. هنوز هستند افرادی که به گوشی‌های جمع‌وجور علاقه دارند و شاید ویوو در جذب آنها موفق باشد.

اولین عکس‌های ویوو ایکس 200 پرو مینی چه ویژگی‌هایی را فاش می‌کند؟

در عکس‌های زیر می‌بینیم که ویوو ایکس 200 پرو مینی از فرم فاکتور کامپکت برخوردار شده و از یک ماژول دوربین دایره‌ای بهره می‌برد. طراحی این گوشی ما را سورپرایز نمی‌کند و در گزارش‌های قبلی هم به این سبک طراحی اشاره شده بود؛ اما چیزی که جلب توجه می‌کند، برآمدگی زیاد ماژول دوربین است. این ماژول دوربین، سه لنز دوربین را در خود جا داده که یکی از آنها، لنز تله‌فوتو است. همچنین انتظار می‌رود که تنظیمات دوربین با همکاری برند زایس انجام شده باشد.

نوارهای آنتن سفید روی فریم گوشی هم از فلزی بودن فریم دستگاه خبر می‌دهند. علاوه‌براین، می‌بینیم که پورت USB-C و اسپیکر در لبه پایینی دستگاه قرار گرفته‌اند.

اولین عکس‌های ویوو ایکس 200 پرو مینی چه ویژگی‌هایی را فاش می‌کند؟

مشخصات ویوو ایکس 200 پرو مینی

گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که نسخه‌ی مینی، برادر کوچکتر ویوو ایکس 200 پرو خواهد بود؛ هرچند که اسم گوشی هم به‌خوبی این موضوع را فاش می‌کند.

به گزارش gizmochina، این اسمارت‌فون احتمالا به نمایشگر 6.3 اینچ OLED با ویژگی‌های سطح پرچمدار برخوردار شده است؛ مثل رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1.5K. همچنین، انتظار داریم که ویوو در این موبایل از تراشه دایمنسیتی 9400 استفاده کند. این همان تراشه‌ای است که در گوشی‌های ایکس 200 و ایکس 200 پرو نیز قرار می‌گیرد.

مشخصات ویوو ایکس 200 پرو مینی

این احتمال وجود دارد که Vivo X200 Pro Mini از تنظیمات دوربین نسخه پرو برخوردار شود. در این صورت، به سنسور اصلی 50 مگاپیکسل سونی LYT-818 با سایز 1/1.28 اینچ، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل و 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو مجهز خواهد شد.

این گوشی هوشمند همراه با اندروید 15 و رابط کاربری OriginOS 5 عرضه می‌شود و از ویژگی‌های هوش مصنوعی برخوردار خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات ویوو ایکس 200 پرو و طراحی آن چیست؟ آیا این گوشی با توجه به ابعاد کوچکش می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر