coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تبلت گیمینگ جدید لنوو گواهی لازم برای عرضه در بازارهای جهانی را دریافت کرد

تبلت گیمینگ جدید لنوو یک دستگاه جمع‌وجور است که حالا خبرهایی درباره عرضه جهانی آن به گوش می‌رسد. این تبلت در پایگاه IMDA سنگاپور دیده شده است.

لنوو به‌تازگی از تبلت لیجن وای 700 2024 در چین رونمایی کرد. در زمان معرفی، مشخص نشده بود که آیا این دستگاه به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند یا خیر. اما اطلاعاتی در پایگاه داده IMDA سنگاپور منتشر شده که از عرضه جهانی آن خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

تبلت گیمینگ جدید لنوو در بازارهای خارج از چین هم عرضه می‌شود

به گزارش gizmochina، این تبلت با شماره مدل TB321FU در پایگاه IMDA دیده شده و گواهی این پلتفرم را دریافت کرده است. در این گواهی به هیچ‌کدام از مشخصات تبلت لنوو لیجن وای 700 2024 اشاره نشده؛ البته به‌غیر از پشتیبانی آن از بلوتوث و وای فای.

از آنجایی‌که مدل چینی این تبلت نیز همین شماره مدل را دارد، احتمالا با همان مشخصات و اسمی متفاوت در بازارهای جهانی عرضه می‌شود؛ مثلا لنوو لیجن تب 2024.

مشخصات تبلت گیمینگ لنوو لیجن وای 700 2024

مشخصات تبلت گیمینگ لنوو لیجن وای 700 2024

این تبلت از نمایشگر 8.8 اینچ با رزولوشن 1600×2560 پیکسل برخوردار شده و از تراکم 343 ppi و نرخ نوسازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با گاموت رنگی وسیع DCI-P3، دقت رنگ بالا، میانگین DeltaE کمتر از 1، دی سی دیمینگ، روشنایی 500 نیت و گواهی TÜV Rheinland (نور آبی کم و عملکرد بدون سو سو)، می‌تواند تجربه بهینه‌ای را به نمایش بگذارد و از آسیب به چشم کاربر جلوگیری می‌کند.

لنوو در این تبلت گیمینگ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 استفاده کرده است. همچنین، برای جلوگیری از داغ شدن و مدیریت بهینه‌ی دما، از سیستم خنک‌کننده QianKun با محفظه بخار 10,004mm² برخوردار شده است.

از دیگر مشخصات تبلت گیمینگ جدید لنوو می‌توان به دو پورت USB-C اشاره کرد که هم برای شارژ دستگاه کاربرد دارند و هم از نصب هدفون پشتیبانی می‌کنند. این تبلت همچنین از خروجی ویدیوی DP نیز بهره می‌برد.

لنوو Legion Y700 2024 از موتور خطی محور ایکس برخوردار شده تا بازخوردهای لمسی دقیقی داشته باشد. برای ارائه‌ی صدای فراگیر نیز به اسپیکرهای استریو اولترا خطی مجهز شده است. این تبلت تنها 350 گرم وزن دارد و جزء دستگاه‌های سبک در کلاس خودش به حساب می‌آید.

از دیگر مشخصات لیجن وای 700 2024 باید به سیستم عامل ZUI 16.1 و باتری 6550 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که برای پخش ویدیو و بازی کردن، به‌ترتیب 14.6 و 8.9 ساعت شارژدهی دارد.

نظر شما درباره مشخصات تبلت گیمینگ جدید لنوو چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند عملکرد خوبی در بازار داغ دستگاه‌های گیمینگ داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر