coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت ؛ یک محدودیت دیگر

تصمیم دولت مبنی بر کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت از امروز اجرایی و محدودیت‌های دیگری نیز برای سوختگیری لحاظ شده است.

قانونی از امروز اجرایی شده که به شکل عجیبی بازهم به کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت تأکید دارد. اگر به یاد دشته باشید، دولت از سال گذشته محدودیت‌هایی برای سوختگیری وسایل نقلیه اعمال کرد. یکی از این محدودیت‌ها، سقف سوختگیری 30 لیتری در جایگاه‌های سوخت است که هنوز هم به طور جد اجرا می‌شود. همچنین سوخت آزاد نیز به 100 لیتر در ماه کاهش پیدا کرد و پس از آن نیاز است برای دریافت سوخت از کارت سوخت جایگاه استفاده کنید.

راهنمای خرید تکراتو

قانون کاهش سقف سوختگیری اگرچه ممکن است مزیت‌هایی داشته باشد، اما قطعاً نظم و اختلال در جایگاه‌های سوخت ایجاد می‌‎کند. به عنوان مثال هر جایگاه فقط یک کارت سوخت در اختیار دارد و افراد بسیاری هستند که کارت سوخت شخصی نداشته و می‌خواهند از این کارت سوخت استفاده کنند؛ ولی برای دریافت کارت سوخت جایگاه باید منتظر شوند که نفر قبلی سوختگیری را تمام کند.

حال با تمام این موارد، دولت بازهم بر کاهش مصرف سوخت تأکید دارد.  جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت

سقف سوختگیری تا پیش از این 60 لیتر بود و حالا با تصمیمات جدید به 50 لیتر کاهش یافته است. طبق این رویه، دارندگان کارت سوخت در هربار مراجعه به جایگاه‌های سوخت مجاز به دریافت حداکثر 50 لیتر بنزین هستند؛ ضمناً باید توجه داشته باشید که سوختگیری فقط دوبار در روز امکان‌پذیر است.

این قانون جدید به جز در منطق مرزی، در تمام نقاط کشور اجرایی شده است.

کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت

محدودیت‌های دریاقت سوخت با کارت سوخت جایگاه

برای کارت سوخت جایگاه نیز سهمیه 8000 لیتری روزانه طبق آنچه به تازگی دیده شده، به 7000 لیتر کاهش یافته است. به روایتی کارت سوخت جایگاه فقط 255 مرتبه قابل استفاده است و پس از آن باید تا ساعت 24 روز بعد صبر کرد تا کارت دوباره شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کاهش سقف سوختگیری روزانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر