coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ معرفی هواوی نوا 13 لو رفت؛ آنچه تاکنون از این گوشی می‌دانیم

یکی از افشاگران در ویبو به تاریخ معرفی هواوی نوا 13 در ماه اکتبر اشاره کرده است. پیش از این، دیجیتال چت استیشن هم گفته بود که این گوشی در ماه اکتبر معرفی می‌شود.

هواوی برای معرفی چند گوشی هوشمند برنامه‌ریزی کرده است. گفته می‌شود که این کمپانی قرار است تا قبل از پایان سال 2024 از گوشی‌های سری نوا 13، میت 70 و میت ایکس 6 رونمایی کند. و حالا با توجه به افشاگری جدید می‌توان گفت سری نوا 13 زودتر از سایر گوشی‌ها معرفی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی هواوی نوا 13

به گزارش gizmochina، افشاگری به نام Fixed Focus Digital با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد سری هواوی نوا 13 در 22 اکتبر (1 آبان) رونمایی می‌شوند. افشاگر دیگری به نام UncleKanshan نیز به همین تاریخ اشاره کرد و به این ترتیب، شایعه‌ی معرفی این گوشی‌ها در 22 اکتبر تقویت شد.

تاریخ معرفی هواوی نوا 13

بد نیست اشاره کنیم که سری هواوی نوا 12 در 26 دسامبر (5 دی 1402) معرفی شدند؛ اما عرضه جهانی آنها از ماه مارس آغاز شد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سری هواوی نوا 13 زودتر از نسل قبلی خود در بازار عرضه شوند.

مشخصات سری هواوی نوا 13

سری نوا 13 احتمالا شامل چهار مدل خواهد بود؛ نوا 13 لایت، نوا 13، نوا 13 پرو و 13 اولترا. انتظار می‌رود که هر چهار مدل به تراشه‌ی پرچمدار Kirin 9010 مجهز شوند. این همان تراشه‌ای است که در مدل‌های پرچمدار سری پیورا 70 نیز وجود دارد. همچنین، گفته شده که مدل‌های پرو و اولترا از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که سری نوا 13 از برند دوربین XMAGE بهره‌مند شوند. سری پرچمدار پیورا و میت نیز از این تنظیمات برخوردار شدند. نکته دیگری که باید درباره دوربین سری هواوی نوا 13 بدانید، این است که احتمالا به دو سنسور دوربین سلفی مجهز می‌شوند و عملکرد بهینه‌تری در عکاسی سلفی خواهند داشت.

اما برسیم به بخش نمایشگر. شایعات مدعی هستند که هواوی در نسخه پایه هواوی نوا 13 از پنل نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد؛ اما نمایشگر سایر مدل‌ها کمی خمیده است. هر چهار گوشی از رزولوشن 1.5K پشتیبانی می‌کنند. همچنین، گفته شده که سری نوا 13 به‌طور پیش‌فرض، سیستم‌عامل HarmonyOS Next را اجرا خواهند کرد.

هواوی در تنظیمات دوربین پشتی، از تکنولوژی دیافراگم متغیر استفاده می‌کند؛ البته فقط برای دوربین اصلی. مدل‌های رده‌بالای این خانواده (پرو و اولترا) هم احتمالا به دوربین پریسکوپ تله فوتو مجهز می‌شوند.

در آخر باید اشاره کنیم که این مشخصات رسمی نیستند و هواوی هنوز چیزی را تایید نکرده است. اما نظر شما درباره مشخصات هواوی نوا 13 چیست؟ آیا تا به حال از گوش‌های سری نوا استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر