coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین خودرو تمام برقی پلیس ایران معرفی شد؛ [+ فیلم]

اولین خودرو تمام برقی پلیس ایران در مراسمی رونمایی شد. این خودرو از خودروهای برقی وارداتی بهمن موتور است که در بازار فروش به شدت ضعیفی داشت.

امروز همزمان با دومین روز از هفته فراجا، اولین خودرو تمام برقی پلیس ایران معرفی شد. این خودرو که از خودروهای وارداتی بهمن موتور محسوب می‌شود، در دور اول فروش خودروهای برقی در سامانه یکپارچه به علت سیاست‌های غلط بهمن موتور و قیمتگذاری اشتباه این شرکت، ضعیف‌ترین عملکرد را داشت. حال پس از گذشت چند دور از طرح فروش، هونگچی E-QM5 سر از پلیس راه کشور درآورده است. ضمناً همزمان با مراسم رونمایی از خودرو هونگچی E-QM5 پلیس ، ایستگاه شارژ خودروهای برقی در اتوبان کرج – تهران نیز افتتاح شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اولین خودرو تمام برقی پلیس ایران رونمایی شد

همزمان با هفته نیرو انتظامی ، پلیس راهور از جدیدترین ناوگان زمینی خود رونمایی کرد. در جریان مراسم رونمایی، چندین دستگاه خودرو برقی هونگچی E-QM5 از بهمن موتور در ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی اتوبان تهران – کرج به نمایش درآمد و این مشخص می‌کند که برنامه‌های دولت و پلیس برای برقی‌سازی ناوگان زمینی خود به طور جدی دنبال می‌شود.

اولین خودرو تمام برقی پلیس ایران رونمایی شد

لازم به ذکر است که در شهر تهران چندین ایستگاه شارژ خودروهای برقی افتتاح شده است. به عنوان مثال ایستگاه شارژ میدان آزادی و اخیراً هم ایستگاه شارژ جاده چالوس رسماً کار خود را آغاز کردند. در پایین تصاویری از هونگچی E-QM5 به عنوان خودرو پلیس را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تجهیز پلیس به خودرو برقی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر