coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ویوو ایکس 200 پرو مینی لو رفت [+ ویدیویی که طراحی ظاهری را فاش می‌کند]

جزئیات کامل‌تری از مشخصات ویوو ایکس 200 پرو مینی منتشر شده که اطلاعات کلیدی را در اختیارمان قرار می‌دهد. علاوه‌براین، ویدیوی جدیدی هم فاش شده که طراحی ظاهری را به‌طور کامل نمایش می‌دهد.

در برخی گزارش‌ها آمده که ویوو در 14 اکتبر (23 مهر) از سری Vivo X200 رونمایی می‌کند. این خانواده، یک عضو جدید دارد که نسخه‌ای جمع‌وجورتر از مدل پرو به شمار می‌رود.

راهنمای خرید تکراتو

روز گذشته بود که تصاویری واقعی از گوشی کوچک ویوو ایکس 200 پرو مینی منتشر شد که بخشی ویژگی‌های طراحی را فاش می‌کرد. حالا مشخص شده که آن عکس‌ها، اسکرین‌شات‌هایی از ویدیویی بودند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

همچنین، gizmochina گزارش کرده که برخی بلاگرهای تکنولوژی چینی در ویبو، جزئیاتی از مشخصات ویوو X200 Pro Mini را در ویبو منتشر کرده‌اند. با ما همراه شوید تا علاوه‌بر ویدیو، این جزئیات را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشخصات ویوو ایکس 200 پرو مینی

این گوشی هوشمند احتمالا به نمایشگری 6.31 اینچ از نوع OLED LTPO مجهز می‌شود و تصاویر را با رزولوشن 1.5K به نمایش می‌گذارد. به‌لطف نرخ نوسازی 120 هرتزی، محتواهای مختلف با سرعت بالا و روان اجرا می‌شوند. همچنین، سنسور اثر انگشت اپتیکال نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

اگر به عکاسی علاقه دارید، این بخش از مشخصات فنی ویوو ایکس 200 پرو مینی برای شماست. ویوو در این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل Sony LYT-818 با پشتیبانی از OIS، لنز 50 مگاپیکسل اولترا واید Samsung JN1 و لنز پریسکوپ تله‌فوتوی 50 مگاپیکسل Sony IMX882 با قابلیت OIS استفاده خواهد کرد. این دوربین پریسکوپ تله فوتو از زوم اپتیکال 3x و زوم هیبرید 10x پشتیبانی می‌کند.

تراشه‌ی پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی 9400 که هنوز رسما معرفی نشده، وظیفه‌ پردازش این موبایل هوشمند را بر عهده خواهد داشت. اندروید 15 و رابط کاربری OriginOS 5 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی ایکس 200 پرو مینی اجرا می‌شوند.

این اسمارت‌فون کامپکت از باتری 5700 میلی‌آمپرساعت برخوردار شده که با توان 90 وات سیمی و 50 وات وایرلس شارژ می‌شود. گزارش‌های دیگر حاکی از آن هستند که ویوو ایکس 200 پرو به 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 مجهز خواهد شد. تراشه‌ی Vivo V3 نیز برای پردازش عکس‌های دوربین پشتی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های ویوو ایکس 200 پرو مینی باید به استاندارد IP68 اشاره کرد. این گوشی احتمالا در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات این گوشی جمع‌وجور ویوو چیست؟ آیا این طراحی هنوز در بازار خریدار دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر