coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos به گوگل فوتوز اضافه می‌شود

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos به گوگل فوتوز می‌آید تا کاربران بتوانند با استفاده از آن گالری خود را مرتب کرده و عکس‌های خود را به‌راحتی پیدا کنند.

طی چند روز اخیر، اخبار زیادی از قابلیت‌های جدیدی که گوگل ارائه داده، منتشر شده است. روز جمعه متوجه شدیم که گوگل قصد دارد به وب‌سایت‌های معتبر تیک آبی اعطا کند تا کاربران را از گشتن در سایت‌های جعلی نجات بدهد. روز گذشته هم گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ویژگی محافظت در برابر سرقت اندروید در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌گیرد

اکنون 9to5google، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos هم به عرضه گسترده نزدیک‌تر شده است.

این قابلیت اولین بار در رویداد I/O 2024 معرفی شد. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی گوگل کمک می‌کند که عکس مورد نظر خود را پیدا کنید. در واقع قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos در بخش گوگل وجود دارد و شما هنگامی که در گالری شلوغ خود به دنبال یک عکس هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos به گوگل فوتوز اضافه می‌شود

با آمدن این قابلیت، یک تب جدید به گوگل فوتوز شما اضافه می‌شود. تب جدید در واقع جایگزین سرچ در این بخش شده است. شما می‌توانید با یک دستور متنی از هوش مصنوعی گوگل بخواهید عکس موردنظرتان را پیدا کند. البته برای شروع باید یک سری تنظیمات جدید انجام داده و  لیست مشخصاتی از افراد خانواده، حیوان خانگی یا به‌طور کلی موضوعات ویژه‌ای که به شما مربوط است، تهیه کنید. اگر شما هم گالری شلوغی دارید این ویژگی می‌تواند به شما در پیدا کردن یک عکس خاص در کمترین زمان ممکن کمک کند.

قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos به گوگل فوتوز اضافه می‌شود

ثبت‌نام در لیست انتظار گوگل برای دریافت این ویژگی، اوایل ماه گذشته میلادی آغاز شد. از چند هفته پیش هم عرضه آن شروع شده؛ اما اکنون کاربران بیشتری موفق به دریافت این ویژگی شده‌اند. اگر شما هم در این لیست نام‌نویسی کرده‌اید، احتمالا به‌زودی قابلیت هوش مصنوعی Ask Photos را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر