coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بلومبرگ: سازنده پیجرهای منفجر شده در لبنان ، موتورولا نیست

اخبار تازه‌ای که منتشر شده نشان می‌دهند، پیجرهای منفجر شده در لبنان شده که منجر به آسیب‌های شدیدی شده بود، ساخته‌‌ی شرکت موتورولا نیست.

به‌گزارش بلومبرگ، دررست است که موتورولا، یکی از شرکت‌های‌ مهم در حوزه تجهیزات ارتباطی محسب می‌شود اما از مدت‌ها پیش این شرکت تولید پیجر را متوقف کرده است. برهمین اساس نمی‌تواند پیجرهای منفجر شده در لبنان به این شرکت تعلق داشته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

موتورولا که در شیکاگو مستقر است، طیق گسترده‌ای از محصولات و خدمات ارتباطی مانند تلفن‌های هوشمند، رادیوهای دو طرفه، دوربین‌های نظارتی و نرم‌افزارهای هشدار اضطراری تولید می‌کند. گفته می‌شود محصولات این شرکت در مدیریت کردن موقعیت‌های بحرانی مانند تیراندازی در مدارس بسیار مفید بوده و نقش مهمی ایفا کرده‌اند. چراکه این محصولات توانایی انتقال تماس اضطراری و نمایش تصاویر دوربین‌های مداربسته دارند.

هنوز مشخص نیست که چطور نام شرکت موتورولا در رابطه با این اتفاق مطرح شده اما هنوز مسئولین این شرکت نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.

در آخر اینکه، موتورولا همچنان یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان اصلی نرم‌افزار مراکز تماس پلیس در آمریکای شمالی است و 13 هزار شبکه خصوصی را مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر